21 van de 38
« Eerste  < Vorige 19 20 21 22 23 Volgende >  Laatste »

16e ICCCR, De Steeg, 11-14 aug 2016
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17403

- CX 2400 Super
Gepost: 15 februari 2016 11:15 AM
  [ # 301 ]

We kennen nu:
- veel meer programma-onderdelen dan enkele dagen geleden;
- de planning voor publicatie van het conceptprogramma;
- de prijs van een dagticket;
- de verkoopstart van dagtickets.
Een bijzonder positieve ontwikkeling, lijkt me!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

ICCCR2016 communicatie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22

Gepost: 15 februari 2016 11:16 AM
  [ # 302 ]

Niels, hoe graag ik het ook zou vergelijken, we zijn Lowlands niet he… De organisatie begint nu behoorlijk zicht te krijgen op alle programma-onderdelen. Ik zou zeggen gun ons die paar maanden om ze allemaal evenwichtig te verdelen over de vier dagen die we straks overvol gaan plannen. Wees eerlijk, wat is er nou frustrerender dan een ticket te hebben gekocht om zeker die ene lezing/band/toertocht enzomeer niet te missen en dan te ontdekken dat je op de verkeerde dag zit? In de tussentijd beloof ik dat er meer dan voldoende tipjes van de sluier zullen worden opgelicht.

Profiel  

Gepost: 15 februari 2016 12:31 PM
  [ # 303 ]

komt allemaal vast wel goed 1989????? in de flevo was te gek, ik laat me lekker verrassen 4 dagen feest

doei

Profiel  

Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1126

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 15 februari 2016 02:49 PM
  [ # 304 ]

Daan, ik sluit me hier helemaal bij aan, ik zou niet weten wat voor vragen ik moest stellen.

Een ieder doet zijn uiterste best om er een top evenement van te maken.

We zien wel en een verrassing, dat zal het zeker worden. 4 dagen feest.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  

mbender
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1481

- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Gepost: 15 februari 2016 03:24 PM
  [ # 305 ]
Nielsje schreef:

Overigens: Ik wil niet negatief overkomen en het ‘beter weten’. Ik begrijp dat het organiseren van een groot evenement complex is en veel tijd kost. Ik merk gewoon af en toe dat er vragen zijn vanuit bezoekers die niet (volledig) worden beantwoord. Toch zonde als dat de voorpret bederft Smile

Hoi Niels,

Ik begrijp uit je berichten dat je druk maakt over de vordering van het ICCCR 2016, zou zeggen sluit aan als vrijwilliger en help het verschil maken. Uit persoonlijke ervaring kan ik je verzekeren dat het echt leuk is. Vanuit organisatie oogpunt kan ik zeggen dat er nog bergen werk gedaan moeten worden maar alle puzzelstukken beginnen echt een plek te krijgen. Mocht je serieus interesse hebben stuur mij even een PM

Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 15 februari 2016 08:58 PM
  [ # 306 ]

€ 25 voor een dagprijs is netjes, het is ook een vrij groot evenement.
En dat tientje parkeren, dat is tegenwoordig standaard in NL, de vraag is alleen, mag je daarmee het terrein op of moet je de auto buiten laten staan ?
Op XC word er opgeroepen dat groot aantal Xantia’s niet mag ontbreken, als laatste LHM geveerde Citroen.
Ik wil best met mijn ex-Xantia komen, één van de laatst geproduceerde nog wel, maar niet als er €120 neergeteld moet worden om het terrein op te mogen voor 1 dagje.

Anders word het een dagje op en neer met de C5, en waar ik die mag parkeren zal mij een zorg zijn.

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3907

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 16 februari 2016 01:46 AM
  [ # 307 ]

Ingeschreven en gewoon een meerdaags kaart gekocht.
Zinin !!

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

Bertje beige
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 752

- 2CV 6 club
- Dyane acadiane
- 2CV AZU
Gepost: 16 februari 2016 09:05 AM
  [ # 308 ]

@ZX1.4i, goede vraag very good

En ik vraag me af waarom je de bezoekers met een vreemd merk niet een tientje laat betalen en de bezoekers die met een Citroen komen gratis, of een veel lager bedrag en die bv. ook apart op een eigen terrein zoals Citromobile zodat dat parkeerterrein ook weer een attractie word?

Hoeveel mensen struinen er wel niet op de parkeerplaats bij Citromobile?

Profiel  

Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4892

- CX 2400 Pallas
Gepost: 16 februari 2016 10:34 AM
  [ # 309 ]
mbender schreef:

Ik begrijp uit je berichten dat je druk maakt over de vordering van het ICCCR 2016, zou zeggen sluit aan als vrijwilliger en help het verschil maken.

Dank voor de uitnodiging, en alhoewel het me wel leuk lijkt, moet ik bekennen dat ik daar helemaal geen tijd voor heb.
Op dit forum probeer ik af en toe ook een stukje te schrijven, maar ook daar heb ik minder tijd voor beschikbaar, dan ik wens.
Verder moet er nog een huis verbouwd worden en wordt er gewerkt, waardoor ik toch weinig vrije tijd over heb.

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

mbender
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1481

- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Gepost: 16 februari 2016 02:05 PM
  [ # 310 ]
Bertje beige schreef:

En ik vraag me af waarom je de bezoekers met een vreemd merk niet een tientje laat betalen en de bezoekers die met een Citroen komen gratis, of een veel lager bedrag en die bv. ook apart op een eigen terrein zoals Citromobile zodat dat parkeerterrein ook weer een attractie word?

Op parkeren wordt GEEN geld gemaakt, bedrag gaat gelijk naar het landgoed toe, die maken geen onderscheid tussen merken.

Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2400 Super
Gepost: 16 februari 2016 02:52 PM
  [ # 311 ]

Dat de parkeerplaats daar onder de machtige bomen van het landgoed tot een bezienswaardigheid wordt, is boven alle twijfel verheven…

Profiel  

Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4892

- CX 2400 Pallas
Gepost: 16 februari 2016 02:53 PM
  [ # 312 ]

Nou ja, de auto’s staan daar zo dicht op elkaar, het lijkt het Conservatoire wel!

Wink

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten

- CX 2400 Super
Gepost: 16 februari 2016 02:55 PM
  [ # 313 ]

devil

Profiel  

ICCCR2016 communicatie
< 100 berichten
Rank

Gepost: 16 februari 2016 03:31 PM
  [ # 314 ]
mbender schreef:
Bertje beige schreef:

Op parkeren wordt GEEN geld gemaakt, bedrag gaat gelijk naar het landgoed toe, die maken geen onderscheid tussen merken.

Maar wij uiteraard wel. Niet-Citroëns mogen niet op ‘ons’ weitje Smile

Profiel  

ICCCR2016 communicatie
< 100 berichten
Rank

Gepost: 16 februari 2016 03:37 PM
  [ # 315 ]
ZX1.4i schreef:

€ 25 voor een dagprijs is netjes, het is ook een vrij groot evenement.
En dat tientje parkeren, dat is tegenwoordig standaard in NL, de vraag is alleen, mag je daarmee het terrein op of moet je de auto buiten laten staan ?
Op XC word er opgeroepen dat groot aantal Xantia’s niet mag ontbreken, als laatste LHM geveerde Citroen.
Ik wil best met mijn ex-Xantia komen, één van de laatst geproduceerde nog wel, maar niet als er €120 neergeteld moet worden om het terrein op te mogen voor 1 dagje.

Anders word het een dagje op en neer met de C5, en waar ik die mag parkeren zal mij een zorg zijn.

Het terrein wordt grofweg opgedeeld in drie delen, het evenemententerrein, de camping en de parkeerplaats. Op het eerste vinden de meeste activiteiten plaats, het tweede spreekt voor zich en het derde uiteraard ook. Al is het zeker de bedoeling om een onderscheid te maken tussen Citroëns en andere merken. Wat dat betreft is het dus zeker te vergelijken met de organisatie op Citromobile, waar je ook niet met je Xantia het betaalde gedeelte in kunt. De parkeerplaats zal dus zeker deel uitmaken van het evenement, maar het al iedereen duidelijk zijn dat het onmogelijk is om iedere bezoeker de hele dag met zijn voertuig rondjes rond het kasteel te laten rijden. Zoals Maarten hierboven al aangaf, de prijs van het parkeren hebben wij niet in de hand.

Profiel  

21 van de 38
« Eerste  < Vorige 19 20 21 22 23 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook