Hallo Citroën liefhebbers,
Ik heb kaarten gewonnen om naar de primeur van de C4 te gaan in Rotterdam, de oude van Nelle fabriek, alleen is het voor mij te ver, maar ik heb ze dus wel en nu wil ik hem aan 3 van jullie schenken, wie er belangstelling bij hebben en die hun adres aan mij door willen geven. Als het kan voor 10 september reageren. Het is op 12 September van 16.30 tot 19.00 uur.
Vriendelijke Groeten,
Jan-Gerrit (.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken))
Ik ben nogal een grote auto freak. Zo ben ik ook aangemeld op het autoweek forum. Mijn voorkeur gaat uit naar een BX. Wij rijden momenteel een Xsara Picasso.
Ik wilde ook meedoen , wat voor een rede had jij opgegeven?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ikke wil wel, kan ik direct combineren met een uitstapje naar rotterdam, ben er nl nog nooit geweest.
shit ik hoor net dat mn schoonmoeder dan jarig is
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Ik wil ook wel een kaartje, woon namelijk aan de overkant van die fabriek.
Ik weet niet meer wat voor reden ik heb opgegeven, maar het was wel een hele simpele, maar als jullie mij je adres doorgeven dan kan ik het wel even regelen, of hebben jullie dat al gedaan??
Ik ben nogal een grote auto freak. Zo ben ik ook aangemeld op het autoweek forum. Mijn voorkeur gaat uit naar een BX. Wij rijden momenteel een Xsara Picasso.
Als het goed is dan heb je mijn adres al met een PBtje gekregen.
ik heb het gekregen, zal er direct werk van maken
ik vraag ze nu aan dus al die andere die nu nog reageren zijn te laat, jammer maar jammer.
HELLUP!!!
Wie kan mij aan 1 of 2 kaartjes helpen voor het introductie-evenement van de Citroen C4??? Ik heb ook meegedaan maar helaas niet gewonnen terwijl ik toch echt gewoon helemaal gek ben van die auto!!!
Ik ben best bereid voor deze kaartjes te betalen!
Wie kan me helpen :
(Mail me op .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken))
als je nu wat eerder had gereageerd kon ik wat regelen.
Tja…
Je slaat de spijker op zijn kop… had ik maar eerder dit forum bezocht en jouw bericht gezien… ik BAAL er verschrikkelijk van!!!
Misschien kan ik 1 of 2 kaartjes tegen betaling overnemen van jou of degenen die je hebt opgegeven (ik ben echt ten einde raad, heb al bij Citroen zelf geprobeerd maar daar was niets meer mogelijk), kun je me dan wat contactgegevens doorgeven?
nouja ik kan nog wel even kijken of ze het accepteren maar ik verwacht het niet. Maar dan moet ik wel je adres gegevens hebben.
Hopelijk lukt het alsnog, ik heb je in ieder geval een mail gestuurd met mijn gegevens!
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
ZX1.4i schreef:Ik wil ook wel een kaartje, woon namelijk aan de overkant van die fabriek.
Je woont toch niet in dat oranje gebouw? Dat is voor crimineeltjes
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002