Ik heb een probleem met installatie van parrot
Ik heb hem goed aangesloten maar als ik het contact uit doe dan blijft de parrot gewoon aan
Kan iemand mij helpen
Totaal aantal Berichten: 1278
- 2CV 2cv6 special
Hallo Roy,
Heb je een adapter kabel tussen de aansluiting -> parrot en radio zitten? Zo niet dan werkt het inderdaad niet. Deze kun je op diverse websites bestellen. Zorg dat je de juiste kabel voor de juiste auto hebt.
*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*
Nee die heb er niet tussen zitten
Alleen de isokabels die bij de parrot zaten
Het was zo “makkelijk “plug and play
Dus niet
Ik moet zo’n adapter kabel hebben en dan doet hij het weer
Kontakt uit parrot uit?
Nou ik heb gekeken
Op alle site’s staat dat er voor de Citroën c3 Bouwjaar 2002 dat het gewoon iso aansluiting is
Gewoon plug and play maar die van mij (parrot )gaat gewoon door al staat het contact van de auto uit
Totaal aantal Berichten: 1278
- 2CV 2cv6 special
Ik heb hetzelfde bij mijn c4 gehad, na het monteren van de adapter kabel was het probleem opgelost.
*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
Als wij kijken , staat er gewoon een extra kabel er tussen, zie afbeelding, dus zoek het even goed uit, ga anders even langs een goede citroen dealer, voor duidelijkheid, als je het negeert, en het moet wel, kan je storingen krijgen in je electroniese systeem, en dat wil je echt niet,
Oké ik ga wel morgen ff naar de Citroën dealer
👍
Totaal aantal Berichten: 164
- C3 Puretech 68 Collection
ik heb weliswaar een mki 9200 maar inderdaad contact uit , parrot uit , net als de verlichting en evt radio
heb het laten inbouwen door de dealer , zelf zou ik het display op een hogere plaats gezet hebben , dat laat ik denk ik met de eerste beurt veranderen , nu zit het display onder mijn auto radio en daar kan ik hem niet goed aflezen
geniet nu het nog kan van je Creature Technologie !
Nou het werkt
FF de plus draad omgeleid
Als ik nou me contact af zet zegt hij
Tot ziens
Mijn monteur was er 10 minuten mee bezig
Bedankt voor het meeschrijven en denken