Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Ik ben nog even aan het bijkomen op mn werk van de roes van het motorritje…
Na een tijd ontspannen met de auto in de file met muziekje erbij, was ik bijna vergeten hoe lekker het is om in de wind te hangen en de sensatie van het optrekken te voelen wanneer je het gashendel opendraait…
die rooie trouwens ingerolen voor een zwarte:
Zijn er hier onder de Citro-lovers ook motormuizen?
ik heb mijn rijbewijs op 20 feb.2004 gehaald , maar sindsdien heb ik niet meer gereden
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Het motorverhuurseizoen is volgens mij nog niet afgelopen…
Telt mijn skoetertje ook mee ?
Schijt aan originaliteit.
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Lelijke Eend schreef:Telt mijn skoetertje ook mee ?
Als ie meer dan 50cc is…
Het motorrijbewijs halen staat zeker in de planning, maar komt er steeds niet van….
Mooi ding Stefan!
Boonacker XM V6
ik ben een ex-achterop zitter. Mn pa heeft drie motoren gehad
na het halen van zn rijbewijs (jaar of tien geleden denk ik) heeft ie gehad:
* een kawa 350
* een Yamaha Virago 700
* en als laatste (en mooiste) een groen/geel-zwarte Moto Guzzi California 3, 1100cc…... en als die lopen en je schakelt: HEERLIJk geluid….. helaas issie verkocht…
ieksEmmu schreef:Lelijke Eend schreef:Telt mijn skoetertje ook mee ?
Als ie meer dan 50cc is…
Ik ben heel braaf. Dus minder dan 50cc.
Jammer ...
Schijt aan originaliteit.
Ik heb in 1996 mijn A-brevet gehaald en twee dagen later had ik een Suzuki GS 550L uit 1982. Een vroege “chopper” . En dat tussen aanhalingstekens omdat het wel chopper eruitziet, maar net niet helemaal chopper zit. Die Soes heb ik 8 jaar later nog steeds! Volgens mij is er nooit meer een degelijker blok dan dat 4-in-lijn Suzuki blok gemaakt. Nu 22 jaar oud en onverwoestbaar. (En toch gaat er volgend voorjaar iets anders komen, wat iets meer toer en minder chop is, wegens last van de rug bij langere ritten )
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Jup aanwezig 70cc met 21 mm carb(standaard is 12 )
Tsja en later natuurlijk ook A halen, ben eigenlijk niet echt een motor freak, maar een Duc zou ik wel willen
Heerlijk he die acceleratie? geweldig
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Re: Zijn er ook motorrijders hier?
ieksEmmu schreef:Zijn er hier onder de Citro-lovers ook motormuizen?
Yep. Motorrijbewijs gehaald in 1999. Sinsdien geen motor gekocht maar wel zo nu en dan eens een motor gehuurd.
Groet,
Marten
Alleen 20 jaar geleden een z.g. Oefen-rijbewijs gehad…..omdat mijn jongste broer een Yamaha 500-CC (1-cylinder) crossmotor had gekocht en wij hier vlakbij een industrieterrein hebben….waar je lekker kon *oefenen* (lees : gewoon scheuren. )
Verder heb ik BCDE (incl CCV-b diploma).....maar vind het nu te *eng* worden, op een motor…..kan het lichamelijk niet (meer) aan.
Ben al blij dat ik mijn Sparta-Met goed op de weg kan houden…..haalt maar liefst de 28 km p/u
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Lekker motorweertje weer…
ieksEmmu schreef:Lekker motorweertje weer…
Yep, en ik weet zeker dat het er vandaag van gaat komen.
Hans
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
ik heb een oude puch scooter met 60 cc,en ben aan het sparen voor een harley davidson electra glide.
beter langharig als kortzichtig
Bing17 schreef:ik heb een oude puch scooter met 60 cc,en ben aan het sparen voor een harley davidson electra glide.
Nobel streven, schiet het al een beetje op?
Hans