Hahaha, dat is keurig geënsceneerd door de laatste bestuurder. Erg leuk.
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Geënsceneerd door de laatste bestuurder of niet. Nog knap dat je op ongeveer hetzelfde tijdstip daar bent, want die kleur is veruit in de minderheid. Misschien stond hij achter een boom te kijken
Tja, dat dachten wij ook en hebben nog even rondgekeken. Maar er stonden gewoon teveel bomen…..
C4 Cactus Puretech 82 Shine Hello Yellow, zwarte airbumps, Velours Habana Club en panoramadak.
Ik zie teveel cacti rijden, ik stem voor een forum stickertje, zodat spotten ook zin heeft, iets met een cactusplantje ofzo.
Zie er vaak 10 of meer op een dag.
Vanaf vandaag ook de mijne, parelmoerwit met bruine bumpers, 17 inch blacks en onderskirts en chrome spiegels kenteken jb518b.
Volgens mij redelijk uniek
Pearl white,chocolate, habana fabric, chrome mirrors, diffusers, 17 inch cross black.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een Nederlandse Cactus in het Franse verkeer…
leuke foto trouwens…in 1 kiek, 3 citroens op de plaat… …en wel leuk idee zon sticker…maar dan wel een unieke cactus sticker, misschien eigen design en geen google sticker
Zag vanmiddag op de A35 een Cactus met bxclub kph…..
“U wilt een witte Cactus kopen?”
“Nou, dat komt goed uit. Die hebben we.”
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Wel moeilijk kiezen…..lol
met een witte blijf je zitte….
Van een blauwe moet je houwe
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
En dan sta je in je Amersfoortse parkeergarage opeens heel stom met je sleutel te wijzen naar je Cactus en je af te vragen waarom het kreng niet van het slot gaat. Tot je ergens verderop in de garage het gewenste ‘klak’ hoort en blijkt dat je met je volle verstand naar de verkeerde auto bent gelopen…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”