Dat ben ik geheel met je eens. Het is spijtig inderdaad als een goed bedoeld initiatief leidt tot een financiële misère.
Ben benieuwd hoe de organisatie dit ziet.
Desondanks: wil je geen gebruik maken van de noodgarage, koop dan geen Citroën
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
We mogen aannemen dat de Stichting ICCCR2016 een ongevallen- en een aansprakelijkheidsverzekering heeft afgesloten, maar weten is beter dan aannemen. Aangezien deze vraag niet alleen voor de Noodgarage, maar voor alle vrijwilligers van belang is, is onze forumgebruiker “ICCCR2016 vrijwilligers” per e-mail gevraagd om hier te komen reageren.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
De stichting ICCCR 2016 zal uiteraard een evenementen verzekering afsluiten en ook zorgen dat vrijwilligers goed verzekerd zijn.
Van het bestuur heb ik begrepen dat ze een heel eind zijn met de verzekering.
Ik hou nauwlettend in de gaten of de verzekering voor de SOS Noodgarage voldoende is en ik heb er alle vertrouwen in dat het bestuur van de stichting ICCCR 2016 dit goed gaat regelen.
Ook zullen we met de klanten van de noodgarage een contract af sluiten dat ze ons niet aansprakelijk kunnen stellen: Het is een service op vrijwillige basis, waar geen honorarium voor gevraagd wordt.
DS-TT heeft een goede jurist in zijn team die erg thuis in deze wereld is, tzt zal ik hem hierover consulteren.
(Bottom line: als er geen voldoende verzekering voor de Noodagarage is, dan kan die niet open gaan)
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Formulier laten tekenen lijkt me idd al een mooi eerste vangnet, kan er ook direct worden afgevangen dat onderdelen wel afgerekend moeten worden.
RensKorevaar schreef:We mogen aannemen dat de Stichting ICCCR2016 een ongevallen- en een aansprakelijkheidsverzekering heeft afgesloten, maar weten is beter dan aannemen. Aangezien deze vraag niet alleen voor de Noodgarage, maar voor alle vrijwilligers van belang is, is onze forumgebruiker “ICCCR2016 vrijwilligers” per e-mail gevraagd om hier te komen reageren.
Ik ben weliswaar niet van de werkgroep vrijwilligers, maar wel op de hoogte van de stand van zaken in deze. Er is inderdaad een aansprakelijkheidsverzekering afgesloten voor de medewerkers en verzekerbare aansprakelijkheid op het terrein. Voor de SOS-garage wordt nog onderzocht of er een extra clausule nodig is en zo ja, dan zal dat worden geregeld. Niemand zit immers te wachten op claims en aanslepende procedures. Een en ander zal uiteraard tijdig voor het evenement worden kenbaar gemaakt in een reglementering die te raadplegen zal zijn op de website.
Het verbaast me altijd weer in de positieve zin hoeveel bekwame mensen van verschillende pluimage er onder het Citroën volk zit als ik bovenstaande reacties zie.
Chapeau!
Totaal aantal Berichten: 392
- Berlingo 1.9 D 600
- 2CV 2CV6 Club "I Fly Bleifrei"
- ID/DS DS23 Pallas Mechanique
- XM XM 3.0 V6 Pallas
- Jumper 2.2 hdi dc ml270
- Saxo vts 1.4 Radio 538
we gaan er gewoon een mooi feest van maken en als mijn hulp gewenst is wil ik best 1 dag meewerken evt samen met mijn monteur
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
En dat moeten meer mensen doen: meldt je bij de organisatie aan als vrijwilliger, al is het maar voor een halve dag. Altijd leuk voor de contacten en sowieso leuk om het een gezamelijk evenement te maken.
Mooie oproep break23m!
Het wordt inderdaad een prachtig feest, voor Citroën-liefhebbers, en door Citroën-liefhebbers!
Genieten en ook anderen helpen om te genieten!
Meld je aan als vrijwilliger, je maakt het evenement dan ook van de andere kant mee…
En zo is het promoteam van de ICCCR2016 (ik, zei de gek) afgelopen zaterdag een dagje naar het Salon Champenois in Reims getrokken. Vlag opgestoken en lekker geflyerd. De lokale clubs waren erg enthousiast evenals veel van de bezoekers.
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Wat een ontzettend handige bumper heeft zo’n trax toch. Ik mag hopen dat je zelf toch ook nog even over de beurs hebt kunnen zwerven?
Totaal aantal Berichten: 15702
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Daar heeft het niet aan ontbroken Voor je het weet sta je bij twee clubs tegelijk champagne te lurken.
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Blijft leuk, tussen de graaibakken met onduidelijke vettige onderdelen aan de champagne .
Totaal aantal Berichten: 15702
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Het is een bijzonder gebeuren daar in Reims, ik hoop dat we een klein beetje van die sfeer mee kunnen nemen naar Middachten.
Totaal aantal Berichten: 324
- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Ik ben hier overigens bij - heb me ingeschreven met de BX, maar ik ben van plan nog een los extra kaartje voor m’n AX te kopen. Het is immers 30 jaar AX! Ik sta op de camping met de AX Club, mocht iemand me zoeken.
Koen.
Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)