Shalom74 schreef:
Absoluut laten staan deze. Ben ik twee jaar terug al wezen kijken.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
iemand heeft jouw advies in de wind geslagen, Niels…
Destijds was de vraagprijs ook hoger, 2000 euro toen.
Was ooit wel een mooie auto, maar was helemaal gekeyed. Verder wat gebroken kunststof interieur onderdelen, roestgaatjes hier en daar, wat technisch werk. Ik vond de vraagprijs veel te hoog, al was (is) die kleur wel helemaal te gek
Voor 900 euro is het een mooie donor.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Niet meer aanwezig, hij is al weg om donor te worden denk ik…
galgo schreef:Deze op het eerste zicht mooie cx kwam ik tegen op marktplaats: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citroen/m1006781342-citroen-cx-2-5-turbo-2-gti-1988-grijs.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer
Maar indien je bij RDW het kenteken ingeeft word er het volgende vermeld:De tellerstand van dit voertuig heeft van de RDW het oordeel ‘onlogisch’ gekregen. Een onlogische tellerstand wordt veroorzaakt door een trendbreuk, het kan zijn dat de teller is teruggedraaid. In de reeks tellerstanden is op enig moment een tellerstand geregistreerd die lager is dan de stand daarvoor. De RDW baseert het oordeel ‘onlogisch’ alleen op metingen na 1 januari 2014.
Iemand op de hoogte van deze wagen en of zijn verleden?Of zou er met de teller geknoeid zijn?
Is mijn ex auto, ik heb de auto 5 jaar geleden verkocht met 158000 echte kilometers, kan zijn dat er nu 168000 kilometers op staan,zou dus betekenen 2000 kilometers per jaar dat is niet veel.
Zou dus kunnen dat er iets is geknoeid met de teller..
galgo schreef:Deze op het eerste zicht mooie cx kwam ik tegen op marktplaats: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citroen/m1006781342-citroen-cx-2-5-turbo-2-gti-1988-grijs.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer
Maar indien je bij RDW het kenteken ingeeft word er het volgende vermeld:De tellerstand van dit voertuig heeft van de RDW het oordeel ‘onlogisch’ gekregen. Een onlogische tellerstand wordt veroorzaakt door een trendbreuk, het kan zijn dat de teller is teruggedraaid. In de reeks tellerstanden is op enig moment een tellerstand geregistreerd die lager is dan de stand daarvoor. De RDW baseert het oordeel ‘onlogisch’ alleen op metingen na 1 januari 2014.
Iemand op de hoogte van deze wagen en of zijn verleden?Of zou er met de teller geknoeid zijn?
Is mijn ex auto, ik heb de auto 5 jaar geleden verkocht met 158000 echte kilometers, kan zijn dat er nu 168000 kilometers op staan,zou dus betekenen 2000 kilometers per jaar dat is niet veel.
Zou dus kunnen dat er is geknoeid met de teller..
Totaal aantal Berichten: 6491
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Zo’n rapportje lijkt me tamelijk onzinnig bij een CX. Of een willekeurige andere young-/oldtimer. Die worden nog weleens een periode weggezet. Ziedaar je trendbreuk. Of er gaat een andere klokkenwinkel in omdat er iets stuk is. Dat is zeker bij een CX een klusje van niks. Kan me niet voorstellen dat terugdraaien van de teller van een CX op enige manier winst oplevert. Een kloppende onderhoudshistorie is meer iets om je zorgen over te maken.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
of een andere tellerblok ingegaan
Totaal aantal Berichten: 9070
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
6000? 600k
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Deze is pas al besproken.
Een GTi omgebouwd naar GTi Turbo 2, dus de motor kan minder gelopen hebben.
Timo1990 schreef:6000? 600k
Indd 600k
Totaal aantal Berichten: 1481
Geregistreerd: 31-10-2007
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Mooie CX reflex serie 2 http://www.autowereld.nl/citroen/cx/2-0-15858017/details.html
Weer een mooie reflex serie 1 http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehands-auto/citroen/cx-20-reflex-58000km-youtube/5752677
Beide mooie witte reflexen met lage KM standen serie 1 en 2 met vergelijkbare vraagprijs. Welke zouden jullie kiezen van deze twee? Ik de serie 1
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Een CX Reflex serie 2 bestaat niet, dit is een hele kale CX 20 RE (zover ik weet staat RE niet voor Reflex?)
De serie 2 20 RE is het gemakkelijkste te herkennen aan, het ontbreken van de spoiler, het ontbreken van de sierstrip onderop de achterklep en de zwarte grille op het front. Zo nog wel meer, maar dit zie je het snelste.
De serie 1 reflex is volgens mij juist een luxere uitvoering boven op de CX 20.
De serie 1 reflex is volgens mij juist een luxere uitvoering boven op de CX 20.
Neen, zie de bijbel.
Athéna en Reflex typen zijn alleen gevoerd in modeljaren ‘80, ‘81 en ‘82.
Daarna zijn de typen hernoemd naar cylinderinhoud (20 en 25), en met letter toevoeging voor uitrustingsniveau.
RE, TRE, etc.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!