dus toch een TRE met TRS look en 2ltr motor. misverstand uit de wereld
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Italië leek me ook logisch, anders meer in de richting van Spanje of Portugal.
Zal indd zuid Europees zijn ook ivm airco Dat komt niet veel voor bij een 2ltr(in Spanje werden de TRSSEN voorzien van airco zoals die van mij en vermoed ook dat die uit Spanje komt.
mvg, joost
edit mod: kapotte link verwijderd
vage advertentie, geen kenteken?
en (vraag aan de kenners) is dit een zgn tussenmodel dwz oktober 84 t/m juli 85 gezien de stalen bumpers?
dan is 1986 toch een merkwaardig bouwjaar?
Totaal aantal Berichten: 1356
Geregistreerd: 08-01-2005
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Inderdaad dit type is enkel in die periode geproduceerd.
Want vanaf juli ‘85 rolde er enkel nog serie2’s van de band.
Het kan natuurlijk zijn dat deze CX pas in ‘86 op kenteken is gezet.
verkoop maar eens een dure CX “oud” model als het nieuwe model al in de toonzaal staat, dat gaat niet zo makkelijk…
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.
Inderdaad tussenmodel. Het kan toch prima zijn dat de auto pas in ‘86 op kenteken ging?
Ik verwacht niet dat de mensen bij Catawiki alle kennis in pacht hebben, en gewoon gekeken hebben wanneer de auto voor het eerst op kenteken ging.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 6491
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Kenteken is PK-66-HD, op de veilingsite waarnaar wordt doorverwezen staat een extra foto met kenteken erop. Datum eerste toelating is 18-4-1986. Is er eentje uit een reeks, ik heb al meer GTi Turbo’s uit de reeks PK-6x-HD gezien. Weet niet of dat bouwjaar zo vreemd is, bouwjaar en jaar van eerste toelating zijn twee verschillende dingen natuurlijk.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 1481
Geregistreerd: 31-10-2007
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
onderaan in de advertensie is nog een link waar meer foto’s staan, het betreft gewoon een serie 1. Auto heeft geen “dakraam” zoals in de advertensie staat wat natuurlijk positief is voor een CX
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
leek me ook al sterk dat als er wel een origineel dakraam in zou zitten er een nieuw!!!(nergens meer te krijgen)rubber in gegaan is
Totaal aantal Berichten: 43303
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nielsje schreef:...Ik verwacht niet dat de mensen bij Catawiki alle kennis in pacht hebben….
Nou dat is nog een understatement. Naar mijn idee zijn de woorden “ze snappen er geen moer van” passender…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
!!!
Eeeeen daar is tie weer. Is hier al eerder voorbij gekomen. Jaren in bezit gehad als grafiti car met een traan voor een expositie in Zwolle. Oorspronkelijk beige met zware hagelschade. Ivan Pasman heeft deze kleur erop gezet en weer straatwaardig doorgepaast. Een van mijn grootste schatten waar ik nog altijd graag op terugkijk. Nee ik kan geen fotoos plaatsen.
Mooie break!(lijkt het op de foto,s) voor niet te veel.
http://link.marktplaats.nl/m1034937882
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)