Zo, jij hebt de gang er lekker in. Mag ik vragen hoeveel uur per week je te besteden hebt? Ik zie dat je leidingen en beetje groen zijn, wat is het materiaal, hoe behandeld? Zelf gemaakt?
Heb je de bussen van je chassis preventief doorgelast? Was er überhaupt nog ander laswerk? En wat heb je met je voordraagarmen gedaan?
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 pret a remettre en route
ik heb een autobedrijf dus tussen door heb ik tijd .Gereedschap heb ik, brug,las apparaat kantel brug en het belangrijkst is kennis van zaken.Dit is een project wat ik gekocht heb om verloren tijd in te kunnen steken.Ik ben de auto aan het strippen en kom er achter dat deze te verwaarloze las werk heeft .Alle losse delen van ophanging,motor ,bak voornaven ed heb ik tussen door al klaar gemaakt netjes in het schap en je hoeft het maar te pakken als je nodig hebt
Leidingen heb ik geschuurd en groen gelakt .voor de rest voor armen nieuwe lagers erin samen met een oude citroen specialist gedaan is al meer als 10 jaar met de vut voor hem was het appeltje eitje
Kijk, dat verklaart een en ander! Mooi dat je hobby en werk zo kunt combineren, ik heb blijkbaar het verkeerde vak gekozen… succes verder met de opbouw! Maak vooral veel foto’s!
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 pret a remettre en route















Totaal aantal Berichten: 1481
Geregistreerd: 31-10-2007
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
wat een pracht van een auto gaat dat worden, graag veel foto’s blijven plaatsen!
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
Wow, jij werkt flink door! Ziet er een grondig project uit, mijn complimenten. Soms wens ik dat ik zelf wat meer technische kennis had… Maar een DS restaureren zit er met m’n twee linkerhanden niet echt in 😊
Ben benieuwd naar meer foto’s van de vooruitgang!