


Totaal aantal Berichten: 105
Geregistreerd: 22-08-2010
- CX Athéna
- 2CV AZ
- C4 (2004-heden) 2.0 16V VTR+ Coupé
Nielsje schreef:Ik heb er syntrax 75w90 in zitten op aanraden van Bogaard, en dat bevalt prima.
Verder, als het ding slecht wil schakelen, kan het ook zijn dat je de nylon bus mist bij de schakelhefboom.
Onder je dwarstraverse (reserve wiel er even uit halen) zit een schakelhefboom, die op een kogelgewricht hoort te zitten.
Deze hoort erop geklikt te zitten met een nylon bus. Helaas mist deze wel eens.
Met een nieuwe bus schakelt je auto aanmerkelijk strakker!
Er is eerder al eens wat ‘ophef’ geweest over de v-bak-olie; zie de draad van weleer —> http://www.citroen-forum.nl/forums/reportreply/1490045/
Je suis ZEN dans ma Citroën
Als dit is wat het is, dan is dit het wat het is.
Hm, maar als ik bij de specs van Castrol Syntrax universal kijk staat er zowel GL-4 als GL-5 :+
Neem aan dat ik geen bronzen ringen heb met bouwjaar 1988