voge schreef:Tsja, als de huidige dieselprijzen niet eens rap gaan kelderen ga ik ‘t toch ook heel misschien wel een klein beetje overwegen…
Inderdaad, ik durf het bijna niet te zeggen omdat ik zo blij ben met mijn dieselkilometervreter, maar ik mis LPG in deze dagen wel…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:voge schreef:Tsja, als de huidige dieselprijzen niet eens rap gaan kelderen ga ik ‘t toch ook heel misschien wel een klein beetje overwegen…
Inderdaad, ik durf het bijna niet te zeggen omdat ik zo blij ben met mijn dieselkilometervreter, maar ik mis LPG in deze dagen wel…
Ik mis mijn diesel, LPG en benzine kan me gestolen worden
mpostma schreef:Ik mis mijn diesel, LPG en benzine kan me gestolen worden
Ja, maar jij bent dan ook een verstokte oliestoker
Als mijn diesel niet rap 1 : 18 gaat lopen ga ik toch eens dreigen met de aanschaf van een gasstel… Misschien dat ‘t indruk maakt..
voge schreef:Als mijn diesel niet rap 1 : 18 gaat lopen ga ik toch eens dreigen met de aanschaf van een gasstel… Misschien dat ‘t indruk maakt..
Ik denk dat ie hooguit kapot gaat om je terug te pesten met dat soort opmerkingen..
Bovenstaande opmerking kwam me vandaag ook weer op een brandend koelwaterniveaulampje te staan. Gewoon negeren, dan gaat t vanzelf weer uit. Tuig, die BXen….
We lopen wel lekker te discussiëren hier, maar van de topicstarter (austria) is niks meer vernomen. Behalve dat z’n 16TGI Break zojuist door de keuring is gekomen…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX