Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Binnenkort als het wat mooier weer word wil ik de lekkage van mijn achterveerpoten verhelpen d.m.v vervangen van de poten voor gebruikte exemplaren of door ze te reviseren.
Het andere probleem dat ik nog heb is dat de velgen er niet meer mooi uit zien en de rest van de BX wel. Het zijn lichtmetalen velgen die onder een “deauvile” uitvoering zitten en vast nog wel onder andere uitvoeringen van de BX. Het bekende probleem is dat de blanke lak loslaat en dan begint de velg erg te coroderen.
Wie heeft hier handige tips om ze weer netjes te krijgen zonder dat ik ze moet laten stralen en spuiten / poedercoaten.
Laten stralen en spuiten wink en anders zelf schuren en spuiten met blanke lak. Volgens mij zijn hier al verschillende draadjes over…
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
mvbbx schreef:Laten stralen en spuiten en anders zelf schuren en spuiten met blanke lak. Volgens mij zijn hier al verschillende draadjes over…
Nog niet een draadje kunnen vinden hierover.
Stralen en spuiten is eigenlijk wel het mooiste maar ook het duuurste en dat was nou eigenlijk niet de bedoeling. Ik besteed liever iets voor de GS/A , heb ik toch iets meer mee.