Art schreef:ik ben benieuwd, van mij als persoon of de cx?
Ik vrees dat ik je moet teleurstellen, Art. Ik heb je wel zien rijden in de CX, maar blijkbaar heb ik toen de knop van de camera niet ingedrukt.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 349
- C5 2.0 16 V Ligne Business
- CX 20 TRE
- CX Athena
Ik heb ook nog een boel foto’s, zet ze er morgen even op, lukt me vandaag niet.
cxfanatic schreef:Interessante suggesties! Je zou voorzichtig mogen concluderen dat CitroMobile een facelift kan gebruiken. Laten wij nou sinds gisteren met die gedachte rondlopen en inmiddels aan de organisatie hebben aangeboden om voor de editie 2017 met initiatieven en hulp te komen. Wij, dat zijn op dit moment Twan Naaijen, Leontien van Brummelen en Aart van der Haagen, maar wellicht willen meer mensen zich erbij aansluiten om CitroMobile een tweede jeugd te gunnen. Een brainstormsessie vanavond - mede op basis van jullie waardevolle opmerkingen (waarvoor dank) - leverde in ieder geval al een heleboel ideeën op. Die zullen we binnenkort aan de organisatie voorleggen. Onzes inziens biedt CitroMobile in een opgefriste vorm genoeg toekomstperspectief!
Super. Hoe meer mensen nieuwe initiatieven ontplooien, hoe beter!
Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Leuk verslag van autoweek
http://www.autoweek.nl/video/5217/beursverslag-citromobile-2016
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Zeker leuk! Wel mooi dat ie naast een Dacia staat te vertellen dat andere merken niet welkom zijn op het parkeerterrein 😂
Nou vooruit. Ook maar wat foto’s…
Totaal aantal Berichten: 108
- ID/DS ds 20 hydraulique
- ID/DS ID19f
- HY H72 oprijwagen
Heb genoten van de stand van Citroen Club Frysland (wederom!). Wat een werk verzet om zo voor de dag te komen. Daarnaast tal van 2CV’s gezien uit de collectie van Edwin Groen, die er puur en alleen neer zijn gezet om het publiek te vermaken. Zo maar wat stands die mij opvielen.
Heb de beurs zelf vanachter een kraam beleefd en kijk er daardoor wellicht anders tegenaan dan andere forumleden / CM-bezoekers. Heb een kraam met o.a. gebruikte DS-onderdelen. Denk dat zo’n 75% van mijn omzet door buitenlandse bezoekers wordt gegenereerd. In de ons omringende landen zijn ze jaloers op het aanbod onderdelen dat we hier hebben. Nu kun je voor veel delen wel op internet terecht, maar mijn ervaring is dat je voor goede gebruikte onderdelen veel beter kunt slagen op bijvoorbeeld CM. Als ik het prijsniveau afzet tegen dat van bijvoorbeeld de beurs in Reims, dan denk ik dat de prijzen hier behoorlijk acceptabel zijn.
Verder heb ook ik bewondering en respect voor de organisatie. Ben blij dat ze voor het afgelopen evenement alles weer prima op orde hadden.
vriendelijke groet,
Mark
ex: ID19 Break 1961 SL-71-PK, DSpecial5 1973 12-YB-42, DS19 Pallas 1965 FN-44-96
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
robbertkars schreef:
Een mobiel/Fysiek DS TT/Eend etc team dat op de parkeerplaats herkenbaar als vraagbaak dient (kan je mij vertellen waar die tik vandaan komt) is ook veel aansprekender dan een paar fraaie billen in strakke pakjes.
Niks mis met die billen hoor….. Ik ben bang dat jouw tik een tikkeltje minder mensen aan zou spreken
Totaal aantal Berichten: 349
- C5 2.0 16 V Ligne Business
- CX 20 TRE
- CX Athena
Zoals beloofd hierbij de link naar mijn foto-album van de zaterdag op Citromobile:
Voor wie niet geweest is….. hier staat een hele mooie video op Youtube! https://youtu.be/Yls-w-3Lzu8
Autoweek heeft oook een mooi verslag gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=Rw59Rzonq4c&sns=fb
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 27922
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Croisette 25 RD schreef:Voor wie niet geweest is….. hier staat een hele mooie video op Youtube! https://youtu.be/Yls-w-3Lzu8
Mooie manier om zo alles in beeld te brengen!
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Poeh, het was even doorbeunen (ook fijn, een crashende laptop tijdens het uploaden, uur werk weg), maar mijn foto’s staan min of meer geordend online. Ik heb weinig foto’s van binnen, dag 1 heb ik wel wat op de parkeerplaats gefotografeerd, maar eind van de middag ben ik even een uurtje bij de rotonde gaan zitten om al het oude spul daar op de foto te zetten. Dag 2 heb ik maar weinig van, alleen wat parkeerplaatsfoto’s.
Hier alleen wat hoogtepuntjes, onder deze link staan al mijn 315 foto’s.
by MilanWH, on Flickr