hoop dat er nog een aantal afmeldingen komen
Lucas schreef:... Misschien nog wel belangrijker, nu is definitief bekend dat de kosten Eur.10,- per persoon zullen bedragen, we hebben daarom betaalinstructies geplaatst. LET OP! Het toegangsgeld moet voor 1 juni op onze rekening zijn bijgeschreven…
Beste Lucas, is er misschien ene rechtstreekse link naar die betalingsinstructies beschikbaar? Ik kan ze namelijk niet vinden en zou wel graag op tijd willen kunnen betalen.
Met dank.
Betalingsinstructie hier: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/230520/
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 6319
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Er zijn weer twee afmeldingen en dus twee mensen doorgeschoven naar de eerste groep…...
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ik heb het inschrijftopic net weer bijgewerkt en daarbij ook de ontvangen betalingen verwerkt. Dat zijn er helaas niet zo veel en de deadline van 1 Juni nadert snel, ik raad alle inschrijvers aan om dit dus z.s.m. te regelen.
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ik heb zojuist de mutaties en betalingen weer verwerkt.
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Helaas en jammer, omdat Amke toch naar een groot trouwfeest in Frankrijk kan gaan moet ik mijn plaats afstaan… Mocht er geen vervanging zijn dan betaal ik uiteraard gewoon mijn aandeel.
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Jammer Wouter, als je niet mee gaat hoef je niet te betalen hoor, wij hoeven ook alleen maar te betalen voor de mensen die daadwerkelijk mee naar binnen gaan.
Ik heb de mutaties en betalingen zojuist weer verwerkt en ongeveer de helft heeft tot nu toe betaald, de deadline van 1 Juni nadert met rasse schreden…....
Beste mensen ,
Helaas moet ik om gezondheidsredenen afzeggen. Ik was graag mee gegaan maar het is niet anders. In elk geval is er nu weer plaats voor iemand op de wachtlijst. Veel plezier er mee. Groet Citropl
Ax (1991),Xantia 2.0 sx (1993),Xantia break turbo ct (1997),2 maal zx (1997 en 1998),XM turbo diesel (1999) en als opknapper een BX GTI uit 1992
Ik heb zojuist betaald, alleen nog even overnachting in/rond Parijs regelen
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ik ga later vandaag de laatste betalingen verwerken en de lijst updaten. Alle inschrijvingen waar gisteren nog geen betaling voor is bijgeschreven op onze rekening komen te vervallen. Er zullen aardig wat plaatsen beschikbaar komen voor introducees waarvan de hoofdinschrijver al wel heeft betaald.
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Inmiddels is de lijst bijgewerkt, er zijn vrij veel inschrijvingen komen te vervallen. Dat is goed nieuws voor de mensen die wel op tijd hebben betaald en een introducée hebben opgegeven, want al jullie introducées mogen mee. Instructies voor betaling van de aanvullende toegangskosten staan in het topic.
Over het conservatoire: er bestaat volgens mij zoiets als een ‘geboortecertificaat’ of zoiets wat je aldaar kan opvragen voor je auto.
Wie weet precies wáár je dat moet doen en welke informatie dan aangeleverd dient te worden? Lijkt me wel geinig om bij de CX te hebben.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Een paar keer klikken is (bijna) genoeg: http://www.citroen.fr/univers-citroen/citroen-heritage/archives-citroen.html
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27922
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Als je het via Theo de leden administrateur van de CX Club regelt krijg je een NL vertaling opgestuurd vanuit FR. Hij heeft goed contact daar.
Leuk hebbe ding hoor