



























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
virtualitie schreef:
Ik denk dat ik ook wel iets met de bestaande aansluitingen kan doen.
Af doppen dus
Tenzij je graag een andere DS wil
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.





























Totaal aantal Berichten: 10410
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
In de zin van gecremeerd?
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Ja zoiets
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.












































Totaal aantal Berichten: 25641
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
De TS gaat een gereviseerde kopen volgens mij..
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>



Totaal aantal Berichten: 163
Geregistreerd: 10-07-2011
- ID/DS DS19a Pallas Hydraulique
bogaard77 schreef:De TS gaat een gereviseerde kopen volgens mij..
Klopt, gereviseerde gevonden. Wilde het toch graag orgineel houden.
Moest wel heel wat af bellen voor het juiste model en type, maar toch gelukt bij Citro classique.
Ik heb ze nog gevraagd wat zij normaal doen in zo’n geval.
Zij zetten er gewoon een wisselstroom dynamo in met ingebouwde spanningsregelaar en verbinden dan de draden door op de oude spanningsregelaar.
Klonk allemaal niet heel spannend toch, maar toch voor de orginele oplossing gekozen.
Bedankt in iedergeval voor het meedenken.
If it ain’t broken, don’t fix it
Citroën DS19A pallas hydraulique, 19-9-1966