3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

Hoe bouw ik een BX om in 15 dagen?
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 05 maart 2006 10:48 PM
  [ # 31 ]

Orgineel zijn ze er genoeg. Juist dit soort projecten zijn toch cool?!
Als je naar de pizzeria gaat, en je wilt een pizza carbonara, maar in plaats van ei eigenlijk toch ui, dan laat je dat toch ook veranderen?

Orgineel is mooi, en er moeten er ook zeker genoeg orginele overblijven, maar een beetje diversiteit is best geinig.

Test

Profiel  

Gepost: 06 maart 2006 12:00 AM
  [ # 32 ]

auto’s zijn geen pizza’s hé, dat ligt wel effe anders vind ik, maarja, das smaak hé...(ja, lekkere pizza’s Rolling Eyes )

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

Jeroen28
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 322

- Xsara Break
Gepost: 06 maart 2006 12:06 AM
  [ # 33 ]

juist dat soort hobby projecten zijn leuk..

en gelukkig zijn die er.. ik bedoel, ik hoor niemand tegen Marten zeggen dat die D12 diesel niet in zijn bx hoort Wink

Of Thijs vd Bles met zijn GTD automaat ook leuk!

en dat levert ons weer mooi leesvoer en mooie plaatjes.

xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 06 maart 2006 12:07 AM
  [ # 34 ]
Jeroen28 schreef:

en gelukkig zijn die er.. ik bedoel, ik hoor niemand tegen Marten zeggen dat die D12 diesel niet in zijn bx hoort Wink

mee eens! gewoon lekker doorhobbyen met zijn allen!

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 06 maart 2006 12:32 AM
  [ # 35 ]
hel1 schreef:
Jeroen28 schreef:

mee eens! gewoon lekker doorhobbyen met zijn allen!

Het hoort er niet in, en het is niet origineel. Foute zaak dus…......................... Wink  Wink

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

Jeroen28
> 300 berichten
RankRankRank

- Xsara Break
Gepost: 06 maart 2006 12:35 AM
  [ # 36 ]

eigenlijk niet nee.. nog even en er worden schokdempers onder geschroeft Wink

helemaal fout!  meteen het cit logo maar vervangen door een opel logo’tje

Laughing

xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx

Profiel  

Gepost: 06 maart 2006 01:03 AM
  [ # 37 ]

kijk, sommige projectjes zijn mooi, ik zal tzt evengoed een project hebben, maar sommige combinatie’s zijn zo fout, en de auto wordt er nog bij gedegradeert ook…

maar, das weeral smaak én wat je wil, ieder doet zen ding, niemand kan niemand tegenhouden

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 06 maart 2006 01:30 AM
  [ # 38 ]
Citroenbx schreef:

kijk, sommige projectjes zijn mooi, ik zal tzt evengoed een project hebben, maar sommige combinatie’s zijn zo fout, en de auto wordt er nog bij gedegradeert ook…

maar, das weeral smaak én wat je wil, ieder doet zen ding, niemand kan niemand tegenhouden

\

Zeg vriend, moet jij eens luisteren: beide BX’en waren naar de sloop gegaan. De TRD omdat die gratis te geef stond, en zijn oude 19TRS was onverkoopbaar vanwege rechtsgestuurd. Didier heeft dankzij dit project 1 hele mooie BX overgehouden, i.p.v. dat er 2 BX’en de pers in zijn gegaan.

Natuurlijk mag je er van vinden wat je wilt, maar Didier heeft juist met de minieme middelen een zeer leuk project gerealiseerd. Veel mensen zouden het niet aandurven. (Behalve Marten, Thijs, Pytrick, etc)  Laughing

Het topic op die Franse site is al eens eerder gesloten omdat iedereen belachelijke opmerkingen maakte over het kleurverschil, over de combinatie type 1/2 etc etc etc
Belachelijk gewoon hoe erg het er daar aan toe gaat Exclamation
Daarom heb ik zoiets van; die vent verdient veel respect, omdat hij het zo heeft gedaan zoals hij het wilde.

Je gaat mensen toch ook niet afzeiken omdat de achterklep van hun 2CV niet uit het goede bouwjaar is?

Enneh, maak jij je projectjes nou maar eens af, ik heb nog nooit iets van jouw hand gezien dat écht af was.  Wink

Profiel  

Jeroen28
> 300 berichten
RankRankRank

- Xsara Break
Gepost: 06 maart 2006 01:37 AM
  [ # 39 ]

helemaal mee eens..
die bakken die jij in je sig hebt staan zijn idd de moeite waard van origineel te houden.

ik heb een 16 tgi waarvan het waardevolste is dat op mijn kenteken staat dattie onder de 1000 kg zit en op lpg rijd.

en ik noem het model “ratatouie”
chic voorstoelen, tgi achterbank, progres wielen, getinte zijruiten (orig groen glas) voorruit en achter gewoon blank, dashboard mix van zwart en grijs.

en wil ik er mischien nog een 19 motor in gaan hangen..

zolang hij rijd, rijd er een bx, ipv dat hij op de sloop staat Razz

xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx

Profiel  

Gepost: 06 maart 2006 02:55 PM
  [ # 40 ]
XBXG schreef:
Citroenbx schreef:

\

Zeg vriend, moet jij eens luisteren: beide BX’en waren naar de sloop gegaan. De TRD omdat die gratis te geef stond, en zijn oude 19TRS was onverkoopbaar vanwege rechtsgestuurd. Didier heeft dankzij dit project 1 hele mooie BX overgehouden, i.p.v. dat er 2 BX’en de pers in zijn gegaan.

Natuurlijk mag je er van vinden wat je wilt, maar Didier heeft juist met de minieme middelen een zeer leuk project gerealiseerd. Veel mensen zouden het niet aandurven. (Behalve Marten, Thijs, Pytrick, etc)  Laughing

Het topic op die Franse site is al eens eerder gesloten omdat iedereen belachelijke opmerkingen maakte over het kleurverschil, over de combinatie type 1/2 etc etc etc
Belachelijk gewoon hoe erg het er daar aan toe gaat Exclamation
Daarom heb ik zoiets van; die vent verdient veel respect, omdat hij het zo heeft gedaan zoals hij het wilde.

Je gaat mensen toch ook niet afzeiken omdat de achterklep van hun 2CV niet uit het goede bouwjaar is?

Enneh, maak jij je projectjes nou maar eens af, ik heb nog nooit iets van jouw hand gezien dat écht af was.  Wink

zeg kameraad, moet jij is effe naar mij luisteren, zoals ik al gezegd heb doet ieder zen eigen ding, wat ik er van vind maakt jou toch niks uit?????

Zoals jij maar al te goed weet groeit het geld écht niet op men rug (ook niet op de jouwe)dus is een auto restaureren als je 18 bent, met een studentenverdienste van 50euro per maand echt niet mogelijk hoor…..

En trouwens, elke BX die ik heb is ook net gered van de sloop, dus waar is het probleem??

Doe jij jouw, ik de mijne, en ieder zen eigen projectjes, en een mening geven mag toch nog altijd niet???? dan moet je ni zo persoonlijk zitten aan te vallen. ik zit toch ook je digits niet af te breken??

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 06 maart 2006 03:17 PM
  [ # 41 ]

Laten we een ieder in zijn waarde laten. Ieder zijn project, en ieder zijn mening. Maar zeggen dat iets niet kan is geen mening geven. Dan moet iemand zeggen dat hij het nooit zo zou doen. Daar voorkom je mee dat mensen zich persoonlijk aangevallen voelen. Ik kan me voorstellen dat er mensen kritiek op het project van didier hebben, (sterker nog, ze zijn er), persoonlijk ben ik van mening dat deze Fransche meneer een pluim verdiend, omdat hij op zeer leuke wijze een BX van den sloop heeft gered. Dat 1 en ander niet orgineel is hoort natuurlijk bij zo’n project. En zolang er mensen zijn die BXen orgineel houden, mogen er zeker mensen zijn die leuke/grappige/lijpe voitures op de weg houden. Als heel nederland bijvoorbeeld een uber-orginele Bx ging rijden, dan valt het niet meer op!
Maar laten we vooral respect voor elkaar hebben….(En een hoop plezier van onze Citroen’s)

Test

Profiel  

Gepost: 06 maart 2006 03:51 PM
  [ # 42 ]

idd zo hoort het, en bij mijn weten heb ik niemand persoonlijk aangevallen dus toch geen probleem he wouter??

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 07 maart 2006 01:20 AM
  [ # 43 ]
Citroenbx schreef:

idd zo hoort het, en bij mijn weten heb ik niemand persoonlijk aangevallen dus toch geen probleem he wouter??

Het feit dat dat vermoedt wordt zegt al genoeg…. Met je mening geven is niks mis, maar er schemerde toch wel een ´hete discussie´ doorheen.

Test

Profiel  

Gepost: 07 maart 2006 01:54 AM
  [ # 44 ]

misschien een hete mening ja Wink  maakt al niet uit, ieder zen eigen ding

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 07 maart 2006 02:36 AM
  [ # 45 ]
Citroenbx schreef:

misschien een hete mening ja Wink  maakt al niet uit, ieder zen eigen ding

Ik probeer niemand persoonlijk aan te vallen, maar je moet goed realiseren dat het een utopie is om te stellen dat elke BX te redden is. Daarom is de term ‘zonde’ ook niet van toepassing op de BX in het algemeen vind ik.

Ik heb genoeg BX’en naar de sloop geholpen. Waarom? Omdat ik daar zo m’n redenen voor had.  Wink

Ruben weet wel wat ik bedoel dat niet alles te redden is.  Wink

Profiel  

3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook