Ik zou tweedehands een dakkoffer kunnen kopen maar de verkoper is niet zeker of deze zou passen op mijn Berlingo XTR omdat het bij hem paste op de reeds gemonteerde dakdragers op zijn C8.
Het is dus enkel de dakkoffer zonder de dwarse dragers.
Weet iemand of dit een probleem zou zijn, of de dwarse dragers gewoon apart verkrijgbaar zijn?
Bedankt alvast!
Totaal aantal Berichten: 15689
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Dakdragers zijn altijd apart verkrijgbaar. Nog nooit gezien dat deze geïntegreerd waren in de dakkoffer zelf, dat zou de productie van dakkoffers zo modelspecifiek maken dat ze onnodig duur zouden worden.
Het is van belang te weten wat het bouwjaar van de bewuste Berlingo XTR is.
Ze hebben bij de Facelift in 2008 de vorm van de Carroserie (Koets)nogal aangepast en daarom zijn er 2 types dakdragers die niet door elkaar gebruikt kunnen worden.
Ik heb in midden limburg nog een set N.O.S.originele citroën accessoire dakdragers te koop voor berlingo’s tot ongeveer mei 2008
Rene ter Veer
Ik ben dus nog steeds op zoek naar dakdragers voor een citroen berlingo xtr van 2009.
Liefst had ik deze tweedehands gekocht maar ik weet niet naar wat ik op zoek moet qua type.
Iemand een idee?
Bedankt alvast!
Totaal aantal Berichten: 17386
- CX 2400 Super
Hier even je autogegevens invullen: https://www.thule.com/nl-nl/nl/roof-rack
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!