Waarom heeft die fijne website niet gewoon een knopje met ‘Engels’?
Maar, ik kan het dus ook laten regelen via Theo?
Ik dacht dat het wel leuk was om de boel gewoon mee te nemen als ik daar toch ben, maar misschien is handiger als ik het doe via Theo
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27922
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Meenemen is geen optie, het gaat op zijn frans, ze zijn daar wel een week of 4 tot 6 mee bezig. Als het in lastige archieven ligt maanden. Bepaalde jaren zijn/waren ze zelfs kwijt…
Hehehe, dat had ik kunnen weten..
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 6319
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ik heb de betalingen en lijst met inschrijvingen zojuist weer bijgewerkt, zoals hij nu staat in de startpost van het aanmeldingstopic is hij definitief!
Achter mijn naam staat nog altijd niet ‘BETAALD’. Is het geld wel over? Volgens mij de 30e over gemaakt met vermelding van gebruikersnaam.
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 6319
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Schoonheidsfoutje, sorry, je betaling is inderdaad ruim op tijd ontvangen en er staat nu ook in grote groene letters betaald achter je naam.
Zo, heeft iedereen er al een beetje zin in? Volgend weekend al!
De CX heeft voor de gelegenheid een nieuwe NL-sticker gekregen.
Zijn er rij-voorstellen ofzoiets? Wij gaan waarschijnlijk vrijdagochtend heen en dezelfde dag ook weer terug.
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Zeker! Wij rijden met z’n vijven donderdagochtend heen en zaterdagmiddag terug, gelijk een paar dagen Parijs van gemaakt. Zijn er nog meer mensen die toevallig een hotel geboekt hebben in Parijs?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Ik rij donderdag op m’n gemak heen, sta op de camping (camping Campix in Saint-Leu-d’Esserent, de AX-club heeft daar 6 jaar geleden gestaan tijdens hun bezoek aan het Conservatoire), 40 minuten rijden van Aulnay-sous-Bois. Heb geen idee wat ik vrijdagochtend ga doen, zaterdagochtend/middag weer naar huis.
Is er ergens een adres te vinden voor het Conservatoire? Kan het namelijk nergens vinden?
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Staat op pagina 1 in het eerste bericht:
“Op vrijdag 17 juni 2016 om 13 uur opent het Conservatoire Citroën aan de boulevard André Citroën in F-93600 Aulnay-sous-Bois voor ons zijn deuren.”
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Compleet overheen gekeken, thx!
En voor diegenen die niet regelmatig in Frankrijk komen: het zou zo maar eens kunnen dat er komende vrijdag weer problemen met de levering van brandstof zijn. In dat geval heeft het zin om in België vol te gooien, dan kan je Frankrijk, desgewenst, zonder te tanken weer verlaten.
De afgelopen weken bestond het ongemak vooral uit lange rijen voor de goedkoopste tankstations (die bij de supermarkten) en soms lege pompem. De duurdere tankstations (+ 30 cent per liter) hadden nog wel brandstof (hoe zou dat nou komen?). Het is maar dat je er rekening mee houdt.
Het is in Frankrijk niet toegestaan om met een jerrycan extra benzine rond te rijden? Zal er in ieder geval aan denken, thx!
Dat ben ik helemaal vergeten, de benzine problemen..
Mijn reserve-can is slechts 5 Liter, daarmee kom ik net Parijs uit…
Ik heb voor Italië vorig jaar een jerrycan van 10 of 15 liter aangeschaft, nooit gebruikt, kopuh?