Zo en vandaag besloten om de DS5 te kopen, morgen ophalen.
DS5 hybrid, Parelmoer wit, alle mogelijke opties, zwart lederen stoelen inclusief verwarming en massage, en afneembare trekhaak.
Vandaag een proefrit gemaakt en wat rijdt dat ding lekker zeg, zeker in vergelijking met mijn DS3 1.4 e-HDI (semi)automaat.
Totaal aantal Berichten: 1891
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
DS5 Hybride is toch ook een semi automaat.
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
Ja klopt natuurlijk, maar wat een verschil in schakelen tussen die van de DS5 en die van de DS3. Indien ik later toch nog vind dat het verbetering nodig heeft, laat ik de DS5 tunen, zoals hier ook genoemd is.
Gefeliciteerd! Bevalt ie? Ga je hem ook laten tunen?
Hij bevalt geweldig, wat een verschil met mijn DS3. Hybride rijden (geruisloos wegrijde et cetera) is geweldig! Ook h=de uitdaging om Economisch te rijden vind ik leuk.
Maar ook een sprintje bij een verkeerslicht of even snel iemand inhalen gaat goed. Tsja en verder bezit deze auto zo enorm veel opties!
Ik wacht nu nog op een Kuda iphone houder en een iP{od Nano voor mijn MP3’s en dan ben ik klaar.
Wellicht later nog een keer langs de tuner ja, tot nu toe bevalt het al haast genoeg qua vermogen en schakelen. Juist vanwege het grote verschil.