......
The most dangerous nut in my DS5 is the one that holds the steering wheel, me!
Ik bewonder je creativiteit maar waarom zou je een telefoon op een plek plaatsen waar je in de winter warme lucht langs gooit? Wordt elektronica in de regel niet beter van.
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Dat is natuurlijk zo maar waarom trek je die lijn niet door voor de zomer wanneer er koele lucht langs de electronica stroont? Maar waarom ik die plek uitgekozen had in eerste instatie? Geen andere optie in mijn denkwereld. Totdat het debacle toesloeg en ik uit het doosje kon/moest gaan denken. Wat nu als ik van dat clipje aan de achterkant de helft van die rubberpinnen verwijder? Meten is weten en ja dan past het precies in de CD opening, werkt dat dan? Uh noyu zeker! Past er mooi in, beschadigd niks en telefoon kan er netjes ingeplaatst worden en wat nog mooier is? Telefoon kan dusdanig gepositioneerd worden dat alle knoppen nog bediend kunnen worden en vol zicht op beeldscherm van navigatie. Uiteindelijk al goed…..
The most dangerous nut in my DS5 is the one that holds the steering wheel, me!
Ik was gewoon even benieuwd
Zelf zorg ik er voor dat de accu van mijn mobiel thuis goed opgeladen is en dan ligt het mobieltje in de auto op een willekeurige plek (werktas, deurvak, et cetera). Ik heb behalve toen ik student was (!) nooit meer een telefoonhouder in een auto geplaatst of laten plaatsen. Lang leve bluetooth
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Ik heb laatste wintersport tot 2 maal toe gehad dat de navigatie vast stond en dan werkt de navi op mijn telefoon wel. IK bel zelden tot nooit in de auto, gebruik hem het meest voor muziek in de auto of als ik stil sta even mijn emails en whatsapp enzo bekijken, dan is het wel makkelijk dat deze binnen hand en oog bereik zit, vandaar!
The most dangerous nut in my DS5 is the one that holds the steering wheel, me!
Zo zie je maar weer hoe verschillend we allemaal zijn
Haperend navigatiesysteem is destijds bij mij vervangen, deed de dealer niet moeilijk over. Dat leidde overigens dan wel weer tot een beschadiging van het dashboard en uiteindelijk het omruilen van de auto Daarna nooit meer problemen gehad met het systeem.
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Ah dat verklaart waarom er 2 DS5’n in 1 jaar tijd op je onderschrift staan
The most dangerous nut in my DS5 is the one that holds the steering wheel, me!