Wat heb jij optisch veranderd aan je Cactus?
of wat ben je van plan?
of heb je een idee?
of ergens iets leuks gezien?
Bullbar?
Gewrapt misschien?
Andere velgen?
Stickers?
Ik zou ook wel van die roosters @ voor/achterlichten willen…..zullen wel eenmalige dingetjes zijn voor die Aventure
matzwart
dat achterste gedeelte zwart
als een airflow 2l
dat scherm achter zwart vind ik er erg tof uitzien, zal eens op zoek gaan naar folie
Ultimatetuning.nl
Daar heb ik mijn gele lamp-, smoke achter en carbonfolie vandaan.
waarom heeft niemand zich afgevraagd of die leijke witte zijknipperlichten niet in smoke uitvoering te krijgen is?..zelf rij ik donker grijze cactus met zwarte velgen..en ik stoor mij aan die witte zijknipperlichten wat echt niet past bij de donkere “look” van mijn cactus…op Ebay wel een setje uit GB te krijgen alleen dit is geen origineel onderdeel van citroen, dus durf het niet aan…
Toch iemand de smoke knipperlichten kunnen krijgen zonder deze als een knutselfreak te wrappen?
Zijn het geen universele Citroën knippers? dus niet ook bij andere modellen gebruikt?
Je kan ze spuiten met speciale spuitbussen. Ik zou persoon lekker wrappen, echt heeeel makkelijk!
erg fraai!
Totaal aantal Berichten: 123
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 12 Pure Tech 82 Live
Tinne schreef:Achterlichten met folie beplakt.
Staat hem imo ism met zwarte logo`s (plastidip) goed.
Mooi! maar mag dat wel? (allé, van mij mag dat, maar zouden ze je daarvoor kunnen tegenhouden? Of afkeuren bij de keuring?)
VW Transporter T2 ‘75
Citroën Berlingo ‘99
Citroën Xsara Picasso ‘06
Citroën C4 Cactus ‘16
ik heb de folie besteld, dus ff afwachten tot die binnen is en dan ga ik de achterpanelen achter mijn achter zijruiten zwart maken, althans das de bedoeling;-) mocht het lukken dan volgen de foto’s;-)
Met een mal of op de auto uitsnijden?
Goed warmstoken!
dank voor de tip, ik ga het morgen doen bij een vriend van me, die heeft wat meer geduld. ik heb het geduld van een ferrari op de duitse snelweg;-)
Je hebt overigens ook snijtape! niet goedkoop maar wel ideaal volgens mij!
Matzwarte streep op auto…minder geslaagd en ook weer verwijderd (plastidip). Had misschien breder gemoeten.
Geel of zwart accent op airbump, alhoewel ik twijfel of het geel (zelfde als mistlamp) wel blijft zitten.
Zo blijven we bezig
Totaal aantal Berichten: 123
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 12 Pure Tech 82 Live
Tinne schreef:Je hebt overigens ook snijtape! niet goedkoop maar wel ideaal volgens mij!
Matzwarte streep op auto…minder geslaagd en ook weer verwijderd (plastidip). Had misschien breder gemoeten.
Geel of zwart accent op airbump, alhoewel ik twijfel of het geel (zelfde als mistlamp) wel blijft zitten.
Zo blijven we bezig
Blijf maar bezig het is leuk om te volgen, en krijgen wij goeie ideeën binnen
VW Transporter T2 ‘75
Citroën Berlingo ‘99
Citroën Xsara Picasso ‘06
Citroën C4 Cactus ‘16