Voor de tweede maal in twee jaar tijd is mijn Berlingo (2012 Berlingo 4x4 juist voor de uitvoering van de DRL) afgekeurd in de autokeuring voor de uitlaat. Dacht te lezen dat hij toch de Euro 4 norm had? Uitleg van de controleur: “Ja mijnheer, Peugot en Citroën hebben dit heel snel.” So what, moeten wij consumenten dan opdraaien voor het feit dat de fabrikant de normen niet haalt?
Snel last van, hoeveel 110PK’s Hdi rijden er rond die dit niet hebben?
Elke automaterialenzaak kan je een antiroet product verkopen, zelfs Auto 5.
Als de wagen teveel korte afstanden doet, nooit eens op zijn staart getrapt is, dan roet hij dicht.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Een kilometer of 10 met 100 in zn 3 rijden net voor de keuring (als de auto goed warm is), dat werkt prima.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!