Mijn zoemertje die gaat als je de verlichting vergeet bij het uitstappen, heeft het begeven.
Heeft iemand een idee waar het zoemertje verstopt zit?
Visa 11 RE 1986 1996-1999
ZX 19D Reflex 3 drs 1996 1999-heden
Heb bovenstaand bericht 9dgn geleden gepost maar heeft niemand hier een idee over waar die zoemer zich bevind.
Heb nl geen zin om met lege accu komen te staan.
Haal het lampje eruit…?
Rocco schreef:
Haal het lampje eruit…?
Lijkt me geen oplossing ik rij ook wel eens s’avonds als het donker is en dan moet je wel je lampen aan hebben
Oh, nu snap ik het, ik begreep wat anders.
In dat geval vrees ik dat ik je niet kan helpen..
zx19d schreef:Heb bovenstaand bericht 9dgn geleden gepost maar heeft niemand hier een idee over waar die zoemer zich bevind.
Heb nl geen zin om met lege accu komen te staan.
Dan pakken we de bijbel er maar even bij, en die zegt (in Haynes 12:14 ):
“Lights-on” warning buzzer is situated behind the main fusebox. To gain access to the buzzer unit, release the three fastners [van de zekeringenbox waarschijnlijk] by rotating them through 90o, then remove the driver’s side lower facia panel. The buzzer unit is situated in the relay panel located directly behind the fusebox. The buzzer unit is a push-fit in the panel, and can easily be identifued by the slots in its cover
En die zoemer is echt geen garantie tegen een lege accu hoor. Mijn pa had de ZX eens geleend, belt hij op ‘ja, de accu is leeg, lichten aan laten staan’. ‘Maar pa, hoorde je die zoemer dan niet!?!’. ‘Ja wel gehoord maar wist niet wat het was’.
Peugeot 404 cabriolet 1966
ZX 1.8i Furio Orga 5971, 258.116 km (verkocht)
Fiat Punto Evo 1.3 diesel 2010
Zien waar je geld naar toe gaat?
hahah wist niet wat het was Gewoon in 1 woord: Geweldig
Giel