



































Totaal aantal Berichten: 17407
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Nee, dat bestaat niet. Om een auto in Frankrijk of in welk land dan ook in te voeren, moet je hem eerst uit Nederland uitvoeren. Het is heus niet zo moeilijk: bedenken waar je hem het meest gaat gebruiken en daar aanmelden. Optioneel, maar wel een verstandige optie om gezeur te voorkomen: een logboek voeren, zodat je snel kunt aantonen dat de auto in het juiste land geregistreerd is. Er is ook helemaal niets bizars aan: wij, de Europese burgers, willen landelijke kentekens.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!














































Totaal aantal Berichten: 43340
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Citroensmgz schreef:Met een klassieker wordt je niet op belasting gecontroleerd..
Da’s niet helemaal waar: met mijn BMW 520, van 73, op een Franse plaat, werd ik staande gehouden. Men controleerde als eerste of ik BPM aangifte had gedaan of dat ik de vrijstelling voor 14 dagen had aangevraagd. De belastingambtenaar vertelde dat ook al is de auto bpm en/of mrb vrij je altijd aangifte moet doen of vrijstelling van aangifte moet doen. Pas na het doen van aangifte wordt door de fiscus bepaald of er wel of geen bpm betaald dient te worden. Heb je geen vrijstelling of aangifte gedaan dan volgt er gezeur…....
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste