Alweer een jaar terug mensen!
Kriebel kriebel..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 6313
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Eind Oktober volgt een concrete aankondiging voor ons uitje in 2017….
Jeey! Kunnen we ons al inschrijven?
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Nou, vooruit, nog eentje dan, nu met het originele geluid eronder, zonder bewerkingen.
Wij reden de route volgens mij die dag als enige in de bedoelde richting dus na een paar minuten komen we bijna iedereen tegen!
Let op: deze video bevat wielrennerhaat!
Stelvio deel 1
Totaal aantal Berichten: 392
- Berlingo 1.9 D 600
- 2CV 2CV6 Club "I Fly Bleifrei"
- ID/DS DS23 Pallas Mechanique
- XM XM 3.0 V6 Pallas
- Jumper 2.2 hdi dc ml270
- Saxo vts 1.4 Radio 538
Lucas schreef:Eind Oktober volgt een concrete aankondiging voor ons uitje in 2017….
ik ga mee
Jij moet mee, volgens mij had jij hier ergens in het topic beloofd om de veldkeuken te tillen….
- Berlingo 1.9 D 600
- XM XM 3.0 V6 Pallas
- Saxo vts 1.4 Radio 538
eeehhhh nou ja als ik dat beloofd heb
Busje komt zo.
Na afloop van de zeer geslaagde E-meeting bij LeenAPK heeft de harde kern (zonder Nielsje!) nog gezellig gewokt. En hoewel ik de enige was die (een klein beetje) alcohol had gedronken, kwamen er veel sterke verhalen los.
Eén verhaal ging over de AlpenRun en ik vond dat deze het verdiende om gedeeld te worden met het hele forum.
Even het geheugen opfrissen. Het CiFokamp met, net zichtbaar bij de pijlpunt, de keuken waar supermaaltijden uit kwamen.
Op de dag van de beklimming van de steile Stelviopas kwamen de CiFo-ers druppelsgewijs aan op de top en een groepje stond, na het parkeren van het voertuig, te genieten van het uitzicht op de zojuist gereden pasweg.
Hoewel de motorkap van een bepaalde bruine CX2400 Pallas haast niet open was geweest, moest hij er in het zicht van de top toch aan geloven en stond hij stil met wat later bleek: vapour lock.
Het groepje CiFo-ers dat stond te kijken naar de nakomers, had niet alleen maar positieve opmerkingen over de gestrande CX. Naast hen stond een clubje racefietsers uit te hijgen en dat waren toevallig ook Hollanders. Zij vonden de opmerkingen over de CX eigenlijk niet kunnen en zeiden daar ook wat van. De CiFo-reactie was heel duidelijk: “Maak je geen zorgen, het busje van de Wegenwacht komt zo”. “Ja ja, de Wegenwacht op de Stelvio en gij gleuft dat”, was hun commentaar.
En zie, wat kwam er naar boven gekropen en had het gestrande voertuig in no-time weer aan de praat en op de top?
Zo maakt de Wegenwacht vrienden.
Adri
- Berlingo 1.9 D 600
- XM XM 3.0 V6 Pallas
- Saxo vts 1.4 Radio 538
ik kan het me nog herinneren ik ga ook zeker weer mee
Het blijft toch een bijzonder fenomeen: opscheppen over de aanwezigheid van de Wegenwacht.
Desalniettemin blijft het natuurlijk geweldig dat we bij onze evenementen de beschikking kunnen hebben over dit gouden team in het gele busje!
- Berlingo 1.9 D 600
- XM XM 3.0 V6 Pallas
- Saxo vts 1.4 Radio 538
he hallo jaco je leeft nog!!!!!!!
Jazeker. Of had iemand jou iets anders verteld?
Hoe dan ook, dat is hier natuurlijk off-topic.
Ha, leuk verhaal, die had ik nog niet gehoord!
- Berlingo 1.9 D 600
- XM XM 3.0 V6 Pallas
- Saxo vts 1.4 Radio 538
eind van welke oktober werd hier bedoeld of was het wellicht octember of septober ???????? ik heb niks gezien moet mss nog komen
Totaal aantal Berichten: 6313
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
We hebben nog wat tijd nodig gehad voor wat punten op de i, maar ik verwacht dat we komende week de definitieve aankondiging kunnen doen!