Dank voor de duidelijke uitleg! ik ga even uitzoeken wat het beste is te doen, het alleen doen lijkt me een beetje te lastig, alhoewel het door je beschrijving toch makkelijker lijkt…,ik woon in amsterdam-west, de Bx kan nog kleine stukjes rijden maar moet dan wel steeds koelwater controleren en bijvullen… heb ook een offerte gevraagd bij Oldenhage in Hooddorp, het zal wel zo n 500 euro kosten neem ik aan…helaas moet je op een moment wel afvragen hoeveel geld je er nog in wilt en kunt steken, een lastige afweging, er zijn verder wat dingen die ook aandacht verdienen zoals roestgaten op kokerbalk achter bv… maar hij rijdt nog prima…
Totaal aantal Berichten: 848
Geregistreerd: 11-11-2006
- AX 1.1i TGE (verkocht)
- CX 2400 super familiale (verkocht: is fusiepproject)
- BX 16 TGI Progress (exit: krijgt donorschap)
- C4 (2004-heden) 1.2 Pure Tech
- BX 1.9 TRS Break (in ruste bij de snoekfabriek)
- AX 1.1I Mistral
PM gestuurd
Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’
Gaat vast goed komen denk ik met advies van HvdL
Inderdaad slim om de hele distributie inclusief lagers en waterpomp te vervangen.
Zeker als je niet weet hoe oud de riem is.
Totaal aantal Berichten: 848
Geregistreerd: 11-11-2006
- AX 1.1i TGE (verkocht)
- CX 2400 super familiale (verkocht: is fusiepproject)
- BX 16 TGI Progress (exit: krijgt donorschap)
- C4 (2004-heden) 1.2 Pure Tech
- BX 1.9 TRS Break (in ruste bij de snoekfabriek)
- AX 1.1I Mistral
Ondertussen… blijft het stil in Amsterdam-West. En nu?
Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’