3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
maserati merak en drukregelaar
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43289
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 09 maart 2006 02:32 PM
  [ # 31 ]
winnetou schreef:

Het is natuurlijk wel zo dat de gemiddelde SM-bezitter zijn voiture in puike conditie houdt en ook niet bespaart op onderhoud. Dat is bij een grote groep BX-rijders toch wel anders, als de APK eens een stuk duurder uitvalt is de sloop ineens een reeel alternatief, helaas. Daar zul je een SM-rijder nooit over horen, tenzij die gecrasht zou zijn met 200 km/u….  Wink

Ook het leven van een SM houdt eens op, en ik heb ook wel SM’s gesloopt.
Soms inderdaad na schade, maar ook wel eens door roest, brand of gewoon omdat zo’n auto helemaal gaar was.
Een SM is niet heeeel erg veel geld waard, een hele mooie doet met veel geluk 35000, en als een auto gaar is kan je vaak beter een andere kopen en de gare wagen voor onderdelen gebruiken.
Restauratie kost een vermogen, en sommige auto’s zijn dat gewoon niet waard!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7311
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 09 maart 2006 06:27 PM
  [ # 32 ]

zoiets als deze Sad

te laat .........

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43289
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 09 maart 2006 06:31 PM
  [ # 33 ]
citroen23 schreef:

zoiets als deze Sad

te laat .........

Ja dat bedoel ik! Very Happy

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
saxoxsara
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 132
Geregistreerd: 25-11-2005

- C5 1.8 16V Ligne Business
Gepost: 10 maart 2006 10:50 PM
  [ # 34 ]
citroen23 schreef:

zoiets als deze Sad

te laat .........

Kolere,hier kan mijn Citroenhart niet goed tegen….

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 11 maart 2006 02:10 AM
  [ # 35 ]

Triest, heel triest.  Sad  Desondanks, die plaatjes zijn bijna een kunstwerk op zich…  Wink

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook