1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

traag en inloggen
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 12 maart 2006 06:55 PM

ligt het aan mij of is het forum supertraag Confused:  kan er nauwelijks op komen en moet me steeds opnieuw inloggen Confused

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

vortex
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1055

- BX 16V
Gepost: 12 maart 2006 09:37 PM
  [ # 1 ]

ik heb er ook last van sinds vandaag. de site openen en inloggen duurt soms enkele minuten. dan loopt de het weer even goed, en dan is het weer traag. ook met posten wil hij wel eens blijven hangen.  Sad

ligt niet aan mijn pc, want de rest loopt allemaal als een trein.  Rolling Eyes

liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap Wink

klik op de link voor het hele verslag van de BX 16V

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 12 maart 2006 09:48 PM
  [ # 2 ]

Ik heb dat vanmiddag ook al in het Mod-forum gemeld….had dezelfde problemen als jullie.

De technici onder de Admins zijn nog niet online geweest….maar dat zal snel genoeg gebeuren. Wink

Krijg ook steeds foutmeldingen te zien als ik klik op *berichten sinds laatste bezoek*. Exclamation
(Debug mode e.d.)

Vanmiddag was het forum zelfs even onbereikbaar. Confused

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 13 maart 2006 12:05 AM
  [ # 3 ]

Het is een drama

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 13 maart 2006 02:59 AM
  [ # 4 ]

botte opmerking en geheid te laat,
doe er dan wat an..

maar dat zal al ongetwijfeld het geval zijn.

tja we wachten rustig af,, maar onprettig is het wel.. al is het forum eigen om eens in de zoveel tijd van dwars te gaan…

mvgr wupke:die update’s op een forum schuwd, want het kan de gekste storigen geven…tenminste , ik denk dat een update dit heeft veroorzaakt,, ervaring he,, zelf ook forum gehad,, oops ofline,, juist ja,, update,,,, Confused

Profiel  

manonbridges
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 48

Gepost: 13 maart 2006 03:08 AM
  [ # 5 ]

Het is al sinds zaterdag bagger om de berichten te lezen.

M.b.t. software, mijn motto: don’t fix what is not broken.

Reizen zoals met een ICE maar dan op asfalt.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 13 maart 2006 03:23 AM
  [ # 6 ]
manonbridges schreef:

Het is al sinds zaterdag bagger om de berichten te lezen.

M.b.t. software, mijn motto: don’t fix what is not broken.

Met vele dingen is dat zo. Helaas moet je software wel up-to-date houden. Tenminsten qua veiligheid. Hoe vaak komt het wel niet voor dat een forum gehacked wordt? Onlangs nog het 2CV forum. Vaak is dat tegen te gaan door al je updates braaf te installeren.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 13 maart 2006 09:40 AM
  [ # 7 ]
kreazyV8wuppo schreef:

botte opmerking en geheid te laat,
doe er dan wat an..

maar dat zal al ongetwijfeld het geval zijn.

tja we wachten rustig af,, maar onprettig is het wel.. al is het forum eigen om eens in de zoveel tijd van dwars te gaan…

mvgr wupke:die update’s op een forum schuwd, want het kan de gekste storigen geven…tenminste , ik denk dat een update dit heeft veroorzaakt,, ervaring he,, zelf ook forum gehad,, oops ofline,, juist ja,, update,,,, Confused

Het is een Citroën-forum…dus eigenwijs Evil or Very Mad

Wink  Wink

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 13 maart 2006 05:43 PM
  [ # 8 ]

er word aan gewerkt..

het is helaas geen standaard probleem…  Confused

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 13 maart 2006 05:45 PM
  [ # 9 ]
erik wijngaarden schreef:

er word aan gewerkt..

het is helaas geen standaard probleem…  Confused

Zo, jullie hebben wat te doen gehad vandaag zeg.
En het is nog niet verholpen Confused

klikkerdeklikkerdeklakkerdeklak

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7307

- SM 2.7 carb
Gepost: 13 maart 2006 05:48 PM
  [ # 10 ]
René van Maren schreef:

Zo, jullie hebben wat te doen gehad vandaag zeg

hoezo: GEHAD Shocked ze zijn er nog niet Crying or Very sad
maar zoals de rest al zei: er wordt aan gewerkt Very Happy

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

Citrolover
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 184

Gepost: 13 maart 2006 05:54 PM
  [ # 11 ]

Als ik het van te voren geweten had, was ik in bed gebleven.

Een dag zonder Forum is hetzelfde als achter de PC gaan zitten als de stroom is uitgevallen :kotsen.

C4 Coupé VTS, 1.6 16v, Noir Obsidien, Panorama dak, LPG

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 13 maart 2006 05:57 PM
  [ # 12 ]

Goed, het heeft even geduurd, maar het werkt allemaal weer. We zijn er sinds gisteren mee bezig geweest.

Voor de techneuten, het werd veroorzaakt door een upgrade van de database software, en we weten nog steeds niet waar het door kwam, maar het is uiteindelijk opgelost door de hele inhoud van de db server te dumpen en weer te importeren. Tussendoor is ie ook nog even onbereikbaar geworden dus we zijn ook nog even naar Amsterdam geweest (wie was dat in die lichkleurige CX 25 Limousine Turbo 2 waar we langsbliezen?) om hem weer aan de gang te krijgen.

Added bonus is wel dat de server nu een 2e CPU heeft, en dus wat meer capaciteit heeft. Voor wie het wil weten, CFNL draait nu op een Chaintech K7DD mobo met 3x 512MB PC2700 Reg ECC en 2x 2Ghz 512kb cache Barton Core Athlon MP2600 +met een escalade 7500-4 RAID kaart met 3x 120 Gb 8mb Seagate SATA’s in RAID-5. DIt alles in een 2U supermicro kast met 450W voeding.

Maar goed, excuses voor de lange downtime dus. Helaas hadden we dit probleem niet kunnen anticiperen omdat we nog niemand anders hebben kunnen vinden die er mee te maken heeft gehad bij de upgrade van mysql 4.1 naar 5.0.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 13 maart 2006 05:59 PM
  [ # 13 ]

Eh….>> http://www.citroen-forum.nl/recent.php  Surprisedops:  Crying or Very sad

eeeeeechooooooooooo   Wink

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 13 maart 2006 06:03 PM
  [ # 14 ]

We gaan er even naar kijken, maar gelukkig ziet dit er uit als een “gewone” mysql error die gefixed kan worden.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 13 maart 2006 06:14 PM
  [ # 15 ]
sans-pareil schreef:

Added bonus is wel dat de server nu een 2e CPU heeft, en dus wat meer capaciteit heeft. Voor wie het wil weten, CFNL draait nu op een Chaintech K7DD mobo

Haha, dan hoop ik toch dat tjeenpech nu betere mobo’s maakt dan mijn oude mobo: die was echt ruk Sad

Verder klinkt het wel als een serieus probleem, als je een complete database moet importeren.  Hoe groot is de database met alle berichten en users en plaatjes eigenlijk?

Profiel  

1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook