Kreeg ernstige ontwenningsverschijnselen gisteren!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
De Chaintech 7KDD is de beste dual Athlon MP bord dat ik meegemaakt heb, en ik heb er wel wat gehad .
De Db van citroen forum is 280Mb, maar daar zitten de plaatjes niet bij.De overige data van cfnl inc de plaatjes en files in nog eens 5.0Gb.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Valt allemaal mee dus.
René van Maren schreef:Valt allemaal mee dus.
Als het een aantal IT professionals pakweg 1.5 dag kost om het te fixen, dan valt het beslist niet mee. Gelukkig is het forum verder best stabiel. Gezien de lengte van het draadje “xantiaforum ligt/lag weer plat” valt het hier nog mee, met de downtime. 280 MB voor de database (ik neem aan dat hier de berichten allemaal instaan?) valt me wel mee eigenlijk. Nja, txt is goed te compressen natuurlijk. Zeker met al dat uberquoten…
Eh ik bedoel de megabytes, marten
Als iemand de hele dag aan het klooien is, zal ik de laatste zijn die het een makkie vind
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
sans-pareil schreef:De Chaintech 7KDD is de beste dual Athlon MP bord dat ik meegemaakt heb, en ik heb er wel wat gehad .
De Db van citroen forum is 280Mb, maar daar zitten de plaatjes niet bij.De overige data van cfnl inc de plaatjes en files in nog eens 5.0Gb.
Zitten er ook spelletjes op?
See, buy, fly C5 V6
nee, wel kazaa
René van Maren schreef:
nee, wel kazaa
nee nee, we hebben nu limewire he..wel even bij de tijd blijven mr van maren
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Nouja, zoals gewoonlijk is het een reeks stomme dingen die een boel tijd kosten. Als je eenmaal de oplossing hebt, is het binnen een uurtje gepiept. Alleen het probleem traceren was hier uitermate vaag.
En, nee, er staan geen spelletjes op . Ik heb op een andere machine wel een tijdje een Neverwinter Nights server gedraaid en ook een tijdje een Operation Flashpoint server. In operation flashpoint zou je trouwens goed een Citroen model kunnen importeren, dat zou wel humor zijn.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Nu doet *berichten sinds laatste bezoek* het wel weer…..maar hij doet er wel ERG lang over voor je hem ziet verschijnen.
Bram schreef:Nu doet *berichten sinds laatste bezoek* het wel weer…..maar hij doet er wel ERG lang over voor je hem ziet verschijnen.
eh…Template->loadfile(): No files found for handle body
en ik krijg dus geen mail van deze reacties terwijl ik dit draadje begonnen ben, ach ja het zal ook wel ik abonneer me wel
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Ja, er is nog wat werk te verzetten.
Ik wil een paar berichten van een gebruiker nakijken, maar krijg ook de befaamde debug-melding.
Bram schreef:Nu doet *berichten sinds laatste bezoek* het wel weer…..maar hij doet er nog steeds ERG lang over voor je hem ziet verschijnen.
hoop dat dit gauw verholpen wordt want dit is de optie die ik (tot nu toe) nog steeds het meest mis
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
citroen23 schreef:Bram schreef:Nu doet *berichten sinds laatste bezoek* het wel weer…..maar hij doet er nog steeds ERG lang over voor je hem ziet verschijnen.
hoop dat dit gauw verholpen wordt want dit is de optie die ik (tot nu toe) nog steeds het meest mis
Kwam net weer online….ik drukte weer op die link (berichten sinds…) en hij bleef hangen !
Dus er is eigenlijk nog niks veranderd.