MrWeenie schreef:rolletjes? alu poelies of wat anders?
distributie compleet met spanrollen en keerrollen.
mvgr wupke
kreazyV8wuppo schreef:mpostma schreef:
Gezien de faalkans vind ik koppakking en klepseals bij de diesels preventief doen wat al te gortig.
kreazyV8wuppo schreef:
het is een gedachte,wil niet zeggen dus dat je het moet doen.
en dat ik het wel doe,ligt aan mn eigenwijsheid,,maar bv met mn bix break heb ik 4 ton zonder motor ellende mee weg getuft,,alwaar de beginstand 180,000 was..tja, ieder voor zich dus..mvgr wupke
Klopt, ik heb ook over mijn gedachten. Dat ik het neerzet hoeft niet te betekenen dat we het eens hoeven zijn of dat het een feit is: idd puur mijn mening. Uiteindelijk beslist toch diegene die over de centjes gaat
Al met al, de carrosserie schreeuwt om meer km dus ik wil wat doen voordat ie poef zegt. Staat nog even los van wat onderhoud aan de hydr inst.
Inderdaad is er veel voor te zeggen iets meer te doen als de motor er toch uit is. Wat dit in detail zou kunnen zijn, dank voor de tips, als het moment daar is zal er nar gekeken worden. In dit enkele geval is de koppeling reeds gedaan, naar zeggen.
Deze jongen heeft overigens ook vele malen afscheid van een bx moeten nemen zonder dat er iets met de motor aan de hand was dus je moet ook een beetje geluk hebben.
Kan ook gewoon een andere XM kopen, maar ja, da’s dan weer zo makkelijk he
Elektriek is magnifiek, maar van franse tekeningen word ik ziek
Als je snel bent hebben ze hier; http://www.dewesterd.nl nog een blauwe 2.1D12 staan voor €1000 met €370dkm op de teller (de xm staat niet op de site maar hun adres wel). Afgezien van gladde bandjes en een rotte stuurkogel is het een fijne en zeer goed onderhouden wagen. Ik had ‘m zelf 2 maanden geleden gekocht voor die prijs, ware het niet dat ie toen €1500 kostte en de verkoper geen cm voor of achteruit wilde.
Voor dat blok stuur ik je een pb.
Animal triste post coitum
Serge schreef:Als je snel bent hebben ze hier; http://www.dewesterd.nl nog een blauwe 2.1D12 staan voor €1000 met €370dkm op de teller (de xm staat niet op de site maar hun adres wel). Afgezien van gladde bandjes en een rotte stuurkogel is het een fijne en zeer goed onderhouden wagen. Ik had ‘m zelf 2 maanden geleden gekocht voor die prijs, ware het niet dat ie toen €1500 kostte en de verkoper geen cm voor of achteruit wilde.
Voor dat blok stuur ik je een pb.
Ja het is een stijfkop daar.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Eerder een domkop.
Animal triste post coitum
Het lijkt me duidelijk. We gaan er wat anders in hangen. Iedereen dank voor het meedenken!
Elektriek is magnifiek, maar van franse tekeningen word ik ziek