zo.
na een hoop gepiel bleef de database niet stabiel, dus zijn we nu terug op mysql 4.1, voorlopig. tot we erachter zijn wat het probleem veroorzaakte in ieder geval. Verontschuldigingen voor de downtime, deze problemen hadden we niet geanticipeerd. Hopelijk zijn er geen posts verloren gegaan in het proces.
Als er nog dingen zijn die niet werken, graag hier melden.
het vliegt er weer over! incl de new posts.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
nicxz schreef:zo.
na een hoop gepiel bleef de database niet stabiel, dus zijn we nu terug op mysql 4.1, voorlopig. tot we erachter zijn wat het probleem veroorzaakte in ieder geval. Verontschuldigingen voor de downtime, deze problemen hadden we niet geanticipeerd. Hopelijk zijn er geen posts verloren gegaan in het proces.
Mag ik vragen wie je bent?
Ja….van mij mag het wel zo blijven.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
René van Maren schreef:nicxz schreef:zo.
Mag ik vragen wie je bent?
Nicxz is mijn server-guru. Als het echt niet meer werkt, roep ik hem.
En ja, hij rijdt citroen .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Volgens mij is het gewoon je alter-ego!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)