Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Kan het kloppen dat ik bij geen enkele handelaar / winkel op internet de SM en DS meer krijgen kan :
Ben al een tijdje opzoek en aan het mailen maar niemand heeft de SM meer. De DS wil met enige moeite nog wel.
Weet iemand toevallig een adres die de SM nog heeft ??
Op de Retromobile had Dan-Toys nog grote hoeveelheden DS-en.
SM-en heb ik ook niet meer gezien.
edit: herstel: op de DanToys site staat de SM 1:18 nog steeds en zo te zien kun je ze nog in je mandje gooien….
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
sm is nog gewoon te koop ik heb ze al verschillende keren gezien in frankrijk
Volgens mij is de SM overal uitverkocht. De DS was dat ook, maar Norev heeft blijkbaar weer een nieuwe reeks geproduceerd. Op Rétromobile hadden diverse miniaturenhandelaars (o.a. Dan-Toys, maar ook diverse andere) volop DS’en op 1/18 in voorraad.
Een nieuwe reeks SM’s is er voorlopig nog niet, misschien is dat omdat Norev iets wil doen aan het probleem met de motorkap (bij de eerste reeks was bij heel wat exemplaren de motorkap een beetje krom, de ene nog krommer dan de andere - daarom zou ik een aankoop via internet stellig afraden).
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
ik heb mijn 1:18 SM en DS van het Citrofieltje,
mischien hebben die ze nog….
‘t Citrofieltje
Dorpstraat 61
4711 NE
St. Willebrord
Tel: +31 165 389 724
E-mail: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
robb schreef:Op de Retromobile had Dan-Toys nog grote hoeveelheden DS-en.
SM-en heb ik ook niet meer gezien.edit: herstel: op de DanToys site staat de SM 1:18 nog steeds en zo te zien kun je ze nog in je mandje gooien….
Heb even een mailtje gestuurd naar dan toys maar die heeft hem ook niet meer
Ik zie het zomber in , ik hoop dat ze nog een keer gemaakt gaan worden.
citro-power schreef:robb schreef:Op de Retromobile had Dan-Toys nog grote hoeveelheden DS-en.
SM-en heb ik ook niet meer gezien.edit: herstel: op de DanToys site staat de SM 1:18 nog steeds en zo te zien kun je ze nog in je mandje gooien….
Heb even een mailtje gestuurd naar dan toys maar die heeft hem ook niet meer
Ik zie het zomber in , ik hoop dat ze nog een keer gemaakt gaan worden.
wel raar dat ze dan nog steeds reclame maken voor de sm
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Ik heb ze nog kunne bemachtigen , oh oh , wat zijn ze mooi om te zien , lange tijd geleden dat ik zulke mooie modellen heb gezien.
Heb alleen nu 1 probleem , de vitrinekast is nu echt te klein , weet iemand een adresje waar je mooie degelijke kasten heeft ??
in het Namac-blad adverteert Siletsy uit Leerdam 0345-613126.
maar Ikea is een voordelig alternatief (maar meestal niet stofdicht)
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
robb schreef:in het Namac-blad adverteert Siletsy uit Leerdam 0345-613126.
maar Ikea is een voordelig alternatief (maar meestal niet stofdicht)
Ikea en voordeelmeubel enz. hebben inderdaad wel vitrinekasten maar dat zijn vaak niet van die mooie stevige stofdichte kasten. Ik zal eens bij Siletsy op de site kijken.
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Even gekeken op de site van Siletsy , die zijn niet goedkoop als je een kast wil van een beetje formaat !!
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
citro-power schreef:robb schreef:in het Namac-blad adverteert Siletsy uit Leerdam 0345-613126.
maar Ikea is een voordelig alternatief (maar meestal niet stofdicht)Ikea en voordeelmeubel enz. hebben inderdaad wel vitrinekasten maar dat zijn vaak niet van die mooie stevige stofdichte kasten. Ik zal eens bij Siletsy op de site kijken.
Ga voor de Ikea Bertby vitrine. Stofdicht en kost geen drol ik dacht 79 euro oid. Zie hier, onderste rij middelste foto’s:
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
CitroenAZU schreef:citro-power schreef:robb schreef:in het Namac-blad adverteert Siletsy uit Leerdam 0345-613126.
maar Ikea is een voordelig alternatief (maar meestal niet stofdicht)Ikea en voordeelmeubel enz. hebben inderdaad wel vitrinekasten maar dat zijn vaak niet van die mooie stevige stofdichte kasten. Ik zal eens bij Siletsy op de site kijken.
Ga voor de Ikea Bertby vitrine. Stofdicht en kost geen drol ik dacht 79 euro oid. Zie hier, onderste rij middelste foto’s:
Zo’n formaat heb ik nu al ongeveer en die is te klein geworden. Dat krijg je als je een paar GSén van Mont Blanc van 1:12 er in zet.
En de kasten bij ikea enz. zijn er niet groter , heb ik al een keer gevraagd.
En ook ik heb een SM Die komt dus netjes naast mn DS te staan. Nu nog die C6 dr bij….
Nog bedankt Jimmy! (citroenc2)
Xsara_Coupe
CitroenAZU schreef:citro-power schreef:robb schreef:in het Namac-blad adverteert Siletsy uit Leerdam 0345-613126.
wow! en ik dacht dat ik veel auto,s had…......(stilte)