3 van de 8
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

AAAAAAAAAAAGGGGGGHHHHHHH
MrWeenie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 68

Gepost: 14 maart 2006 10:28 PM
  [ # 31 ]

Och, Och, Och, wat een pech (op de K-weg?)
Op het vernielen van een XM zou op zijn minst het ontzeggen van de rijbevoegdheid moeten staan.
Lof voor je daadkracht overigens.

Elektriek is magnifiek, maar van franse tekeningen word ik ziek

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 14 maart 2006 10:30 PM
  [ # 32 ]

Zie dit topic nu pas…....
Tja, grotere horken bestaan er bijna niet, maar ik moet zeggen dat je wel guts had om zo snel en bij de pinken te reageren. “Petje af” (sorry voor de slechte grap Razz)
Voor de rest heel veel succes bij de verdere schade-afhandeling!

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

Ds23man
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1240

Gepost: 14 maart 2006 10:36 PM
  [ # 33 ]

Serge, van welk bouwjaar is de voiture??

GRG

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3212

Gepost: 14 maart 2006 10:46 PM
  [ # 34 ]
Ds23man schreef:

Serge, van welk bouwjaar is de voiture??

GRG

Oktober 1992.

Animal triste post coitum

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 14 maart 2006 10:54 PM
  [ # 35 ]
Bassman schreef:

Zie dit topic nu pas…....
Tja, grotere horken bestaan er bijna niet, maar ik moet zeggen dat je wel guts had om zo snel en bij de pinken te reageren. “Petje af” (sorry voor de slechte grap Razz)
Voor de rest heel veel succes bij de verdere schade-afhandeling!

Ik houd het zelf liever op een combinatie van oerdriften en verstandsverbijstering. Als ik het van te voren verstandelijk had beredeneerd dan zou ik niet met 30 per uur aan een ruit gaan hangen, solliciterend naar een mes oid in m’n strot. Er loopt hier namelijk ook nog een kleine blonde dame rond, die mij meer nodig heeft dan die grote grijze voor de deur.

Profiel  

MrWeenie
< 100 berichten
Rank

Gepost: 14 maart 2006 10:56 PM
  [ # 36 ]

XM kopen? Moet wel een nieuwe motor in hehe. Kunnen ook van twee een maken, maar da’s niet serieus bedoeld. Ik leef met joe mee.

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 14 maart 2006 10:57 PM
  [ # 37 ]
Serge schreef:

Als ik het van te voren verstandelijk had beredeneerd dan zou ik niet met 30 per uur aan een ruit gaan hangen, solliciterend naar een mes oid in m’n strot.

....en dat realiseerde ik me even later ook, ja, toen ik het verhaal aan mijn eigen dame hier thuis vertelde…. Confused

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 14 maart 2006 11:01 PM
  [ # 38 ]
patje74 schreef:

Allemaal merg vervelend… mag ik je nog even een ander schadeherstelbedrijf aanraden?
Mid-friesland in Oldeboarn is erg goed en je krijgt gratis vervangend vervoer. Ze doen veel oldtimer-restauraties en zijn vele malen goedkoper dan vele anderen. Ik heb er eens een schade laten herstellen voor €900,- (incl. verv. vervoer) wat elders €1500,- moest kosten (op 2 lokaties) en dat was excl. verv. vervoer.
(Helaas kon ik de schade totaal niet verhalen ondanks dat het een ander zijn schuld was. Maar blijkbaar maakt het niet uit als je 2 tegenstrijdige verklaringen krijgt van de veroorzakers en je wordt ook nog eens bedreigd. In je eentje sta je altijd zwak als je geen getuigen hebt.)

Ik zal het in gedachte houden.

Jou verhaal klinkt wel als een worst case scenario. Het is echt misselijk makend hoe sommige mensen denken met anderen om te moeten gaan. Vooral als het om geld gaat. Dan smelten principes en persoonlijke ethiek als sneeuw voor de zon.

Profiel  

MrWeenie
< 100 berichten
Rank

Gepost: 14 maart 2006 11:02 PM
  [ # 39 ]

Je kunt inderdaad vantevoren niet inschatten hoe je zal reageren op een bepaalde gebeurtenis, en achteraf versteld staan van je acties, die zelfs achteraf als totaal onverantwoordelijk afdoen.
Zo heb ik eens gewoon het mes beetgepakt waarmee een stelletje sukkels mij de portemonnee trachtten afhandig te maken en bloeden, echt superstom.
Maarrr edoch, goeie actie van je.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 14 maart 2006 11:12 PM
  [ # 40 ]

patay :zeggen ze in de philippijnen..
da’s balen voor je, en ik ken the lady in kwestie,, en dat is een mooie tuut.

ff over je handelen,, beetje levensmoe?
had je die zot laten gaan en ff het kenteken genoteerd was je beter af geweest, en had je nu niet de wellus nietus discus gehad,,maar dat is achteraf gezever..

daarnaast wil ik je dringend wijzen op je rechtsbijstand,, immers 1 ding staat vast,, jou tuut stond stil , en hij reed achteruit,, dat zijn dus 2 zwaar wegende feiten,1 is de stilstaande is never fout,, 2 achteruit rijden is een byzondere verrichting, en alweer de bestuurder is dan ten alle tijde aansprakelijk.
tel dan ff erbij op dat meneer een zwamverhaal ophangt,tja, de rechtsbijstand zal hem wel ff snel wijzer maken,, geen poot om op te staan dus..

je schade hmm, nadeel is altijd dat er gelast moet worden met zoiets, dus die bewuste hoek zou ik ter dege goed schoon houden middels hogedruk reiniger, en elk jaar dik in de ML soep of wax eender spul spuiten..want roest is daar dus een reëel gevaar geworden NA reparatie.

succes ermee, en spurt die rechtsbijstand ff an,, want die hebben meer dan genoeg koren,, vraag is of hun de molen ook laten draaien..

mvgr wupke Wink

Profiel  

Ds23man
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1240

Gepost: 14 maart 2006 11:18 PM
  [ # 41 ]

Je mag je handen dichtknijpen bij een dagwaarde van 2500 euro voor bouwjaar 1992 en de uitvoering die jij hebt. Ik zou in eerste instantie mijn poot stijfhouden over de restwaarde, de verzekering krijgt toch geen 750 euro voor het wrak. Gewoon dagwaarde eisen met behoud van wrak, waarbij de restwaarde op 0 gesteld kan worden. Het is en blijft een koehandel met een expert. Als het lukt heb je 2500 euro in de knip en kun je rustig op zoek naar een goedkoop adres en een deur voor 75 euri.

GRG

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 14 maart 2006 11:29 PM
  [ # 42 ]
Ds23man schreef:

Je mag je handen dichtknijpen bij een dagwaarde van 2500 euro voor bouwjaar 1992 en de uitvoering die jij hebt. Ik zou in eerste instantie mijn poot stijfhouden over de restwaarde, de verzekering krijgt toch geen 750 euro voor het wrak. Gewoon dagwaarde eisen met behoud van wrak, waarbij de restwaarde op 0 gesteld kan worden. Het is en blijft een koehandel met een expert. Als het lukt heb je 2500 euro in de knip en kun je rustig op zoek naar een goedkoop adres en een deur voor 75 euri.

GRG

je woordje KOEHANDEL deed me denken..
ik heb eens een schade expert gehad die echt een getaxeerde GSA naar 500 NLG reduceerde, alwaar ik domweg durf te stellen, dat er geen perfectere en beter onderhouden GSA is die zijn gelijke heeft aan die voiture.

nee meneer hield zn poot stijf, en alleen 2e hands onderdelen werden vergoed, en een B klasse spuiter..
dus niet, want ik gaf zijn verzekerings maatschapij de opdracht :: wij accepteren uw expertise, als u een gelijkwaardige GSA Break kunt leveren voor de cliënt , mocht dit niet het geval zijn , grijpen wij terug naar het restauratie bedrag (??????) ..
mvgr ,,, je weet wel ikke dus.
gevolg,, voledig bedrag min 20% werd vergoed,, en daar konden we wel mee leven…

mvgr wupke:die ff dus de hint geeft,, laat de verzekeringsmaatschap maar ff een gelijkwaardige auto neerzetten, zelvde merk zelvde type zelvde kwaliteit,, zo niet, dokken aub,, immers,, schade afhandeling houd in,,, u word schadeloos gesteld ..daarvoor betaal je immers de premie..

Wink

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 14 maart 2006 11:33 PM
  [ # 43 ]
kreazyV8wuppo schreef:

succes ermee, en spurt die rechtsbijstand ff an,, want die hebben meer dan genoeg koren,, vraag is of hun de molen ook laten draaien..

mvgr wupke Wink

Ik ben aardig hardnekkig in dit soort dingen, dus die molen gaat wel draaien. Sterker nog; hij draait al sinds vanmiddag.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 14 maart 2006 11:38 PM
  [ # 44 ]
kreazyV8wuppo schreef:

mvgr wupke:die ff dus de hint geeft,, laat de verzekeringsmaatschap maar ff een gelijkwaardige auto neerzetten, zelvde merk zelvde type zelvde kwaliteit,, zo niet, dokken aub,, immers,, schade afhandeling houd in,,, u word schadeloos gesteld ..daarvoor betaal je immers de premie..

Wink

Om een gelijkwaardige 2.1D te vinden zijn ze nog wel ff zoet, maar als ik het zou moeten doen met een letterlijke schadeloosstelling, dan ben ik flink in de aap gelogeerd.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 14 maart 2006 11:41 PM
  [ # 45 ]
Ds23man schreef:

GRG

Dat van die stijve poot mbt restwaarde knoop ik ff in m’n achterhoofd!

Profiel  

3 van de 8
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook