Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Hoewel ik het dichter bij huis zou zoeken ziet dit er goed uit voor die prijs. Vraag wel even wat voor chassis er onder is gezet en hoe het behandeld is.
Er zijn er bij die de rest van de eend overleven. Helaas zijn er ook exemplaren die het 5 jaartjes volhouden. En als “recent” in dit geval 4 jaar betekend….
Helaas was het laatst genoemde chassis een tijd lang het enige chassis dat door de RDW geaccepteerd werd. Dus neem deze informatie absoluut mee in je overweging.
Bedankt, maar ik ga als ik genoeg spaartegoed heb met m’n oom, en die is al z’n hele leven Citroën monteur/verkoper, die kant op en ik hoop dat hij dat soort dingen kan zien en/of er naar informeert. Maar toch bedankt en ik zal er zeker aan denken
“Savoir Vivre!”
CITROfans.nl
Citroën-Online.nl
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Het is ook voor een ervaren monteur onmogelijk om een bijna nieuw chassis kwalitatief in te schatten. Wel als het rot is, maar niet als het over b.v. 3 jaar rot is. Dus vraag naar het merk. Je wil echt niet eens een nieuw chassis er onder hebben van die bewuste firma. (die ik niet op het forum ga noemen)
Beter een oud en goed chassis dan een nieuw chassis van pisbakkenstaal.