Ik ben een gelukkig mens
tafkak
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11

Gepost: 15 maart 2006 12:53 AM

Na het rijden van diverse citroëns, hebben mijn wederhelft en ik sinds zaterdag een mooie zilvere pluriel 1.4i.
We hebben onze Picasso er op ingeruild, omdat we na twee jaar aan wat nieuws toe waren.
Hij is niet nieuw, hij komt uit 2005, heeft 2500 km op de teller, radio vanuit de fabriek en lichtmetalen velgen en is een demo geweest van de citroën garage.

Een paar punten.

Hij was een beetje lui in zijn 1 maar dat verwijt ik maar aan het niet goed inrijden. Daar ben ik nu eigenlijk mee bezig.

De cd-speler start weer met track 1 als de motor langer dan een minuut of 2 is uit geweest. Misschien ga ik daar nog even voor terug.

De claxson werkt niet lekker, je moet erg hard op het stuur drukken wil er geluid uit komen.

tot zo ver de “min” punten.

Het is niet een auto om hard mee te rijden, maar als je eenmaal aan het sturen ben, dan is dat helemaal niet nodig. Het is een heerlijke auto om mee langs de boulevard te tuffen.

Afgelopen zondag hebben we even zonder kap gereden, en dan heb je weer enorm bekijks. Het is als of de tijden met de eend herleven, geweldig.

Het is een plaatje om naar te kijken, rijd geweldig, nu ik dit typ heb ik al weer zin om te gaan rijden.
Ik heb tot op heden geen spijt dat ik mijn picasso heb weggedaan.
Waarschijnlijk kom ik naar de meeting in abbenes, dan zal ik hem daarvoor eens lekker poetsen.

Koen

p.s. Ook ik zal 8 april aanwezig zijn met de pluriel.

I’ve seen the future and it will B

Oja, spelstjekken is voor mietjes.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 15 maart 2006 01:12 AM
  [ # 1 ]

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Het is zeker de leukste wagen van het nieuwewetse programma. Veel plezier er van!!!

Profiel  

XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1725

Gepost: 15 maart 2006 01:19 AM
  [ # 2 ]

gefeliciteerd !!

leuke auto;  vorig jaar heb ik precies zo’n uitvoering als leenauto gehad toen m’n C3 een dagje bij de garage moest overblijven…

en laat het toen net zonnig weer zijn !!!

trouwens, de moeilijk te bedienen claxon is een typisch C3 kwaaltje, ik heb er dus ook last van.

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  

Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1547

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 15 maart 2006 08:44 PM
  [ # 3 ]

Prachtige C3-P! En wat weinig kilometers….
Je zult ‘m inderdaad nog moeten inrijden, maar verwacht geen sprinttijden…. Maar daar is de C3-P ook de auto niet naar zoals jezelf al aangeeft. Volgens mij met de cd-player niet automatisch teruggaan naar het eerste nummer van de cd. Dat doet mijn fabrieksradio (Clarion van jan. 2005) in elk geval niet.

Profiel  

IkKe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 133

Gepost: 23 maart 2006 02:32 PM
  [ # 4 ]

Mijn moeder heeft ook een pluriel, die radio komt door de cabriolet wetgevingen of zoiets dat er geen constante 12V mag worden gevoed naar de auto radio (deze zal dus een batterijtje hebben) dus kan zijn dat deze dat hierom niet onthoud.
Ik heb persoonlijk gewoon 12V van het klokje"geleend” om de radio te doen werken Razz

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook