Goedenavond, 1 injector van mijn Citroën wordt vervangen maar nu zoek ik voor de overige 3 de o-ringen. Injectoren zijn van bosch nr. 0280155794. Iemsnd enig idee waar ik die dingen kan bestellen? En weet welke maat ringen ik moet hebben? Bvd
Xsara 1.6I Break Ligne Prestige
Totaal aantal Berichten: 129
- Jumper jumper3 euro 4 2.2hdi puma
Ok mooi zo thnx, nu nog de vraag 14,5 mm of 15 mm. Mijn Break is van januari 1999.
denk dat het 14.5 zal zijn
Thnx
Nog beter, dank je heel vriendelijk
Ik ben 2 klemmetjes kwijt geraakt. De klemmetjes die de stekker op de injector op zijn plaats houdt. Wie weet waar die te halen zijn of iemand die het onderdeel nummer weet. Thnx
Staan die niet op het plaatje in je vorige post O ringen injectoren
Nee helaas dat is de klem om de injector vast te zetten in de galerij
kijk eens op volgende site https://www.rdae.nl/
https://www.rdae.nl/multistekkers/bosch-junior-timer-stekkers/
2 polige lege stekkerbehuizing, past op injectors en vele andere mororcomponenten. Vergrendeling van het ‘lastige’ type. Stekker is los te maken door hard te trekken of soms alleen door metalen beugeltje met schroevedraaier eraf te halen. Passende kontakten zijn: 3-7210 en 3-7211. Voor waterdichte toepassing een rubberkap 20901, 20902 of SOF2 gebruiken.
Dit stekkerhuis is het meest gangbare type met 1 passleuf in het midden.
anders eens op de sloop kijken
Ben al naar de sloop geweest en heb daar klemmetjes kunnen weghalen. Bedankt voor het meedenken.
will78 schreef:Ben al naar de sloop geweest en heb daar klemmetjes kunnen weghalen. Bedankt voor het meedenken.
opgelost dan
Nou de injector is vervangen en helaas het probleem is er nog, de auto stottert af en toe. Injector 3 gaf de laptop aan. Vanaf welke kant tel je de cilinders? Ik heb geteld vanaf de accu kant. Klopt dit? Of heb ik de verkeerde injector vervangen? Of heeft het een andere oorzaak? Bougie? Bobine? Wie heeft een antwoord?
bij franse auto’s tel je meestal van af vliegwielzijde