Nou…dit is wel een erg toepasselijk onderwerp voor mij!
Ik rijd dus nu noodgedwongen in een Panda!
Maar als ik geen Citroën kon rijden….dan waren het Renaults of Peugeots!
Mijn vader heeft een 206 XS 1.6 16v….lekker snel en de nieuwe 307CC is ook een mooie wagen. Renault Clio Williams….. (moet ik daar nog iets bij zeggen?? )
Renault’s Megane cabrio…ook erg lekker!
Maar op het gebied van en mijn budget…...Renault 5 (erg leuke wagens nog steeds) Renault 4 (echte klassieker wat mij betreft) Renault 25…lekkere slee. Peugeot’s 205 is ook wel leuk.
Op nr.2 komen toch wel de Italianen. Alfa Romeo’s 75, Lancia’s Kappa en Delta…..wil ik ook nog wel mee gezien worden.
Citroën ZX 1.4i, Citroën ZX 1.9 Volcane, Citroën ZX 1.6i Aura. Nu tijdelijk even een Panda (sorry!) tijdens het sparen voor een nieuwe Citroën….
Met een Panda lacht iedereen je uit! (of…hoe ging die slogan ook alweer?)
Een oude volvo (station) lijkt me wel wat. Of een oude amerikaan (van kort na WO2). Een oud amerikaans legervoertuig (uit WO2) zou ook wel leuk zijn ! En een T-ford is misschien ook wel een optie. En ook een DeLorean is niet slecht (geloof ik). Ennuh ...
Hou het er maar op dat het oud en stevig moet zijn (wat ik dan met een Eend moet snap ik ook niet). Of oud en apart.
Maar ik denk dat ik in de praktijk gewoon in een goedkope japanner rond zou karren.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Over Volvo gesproken, de 480 vin’k ook wel een bijzonder ding
Peugeot of Renault…
pug 304, 305, 505,...
Renault 25, traffic (ouwe), 11 en 4!
Ik zou gaan fietsen!!!!
Mag dat ook?
ford. ik wil er nog niet dood in gevonden worden
Trabantje is ook leuk
Ik zou gaan fietsen!!!!
Mag dat ook?
Maar dan wel een Peugeot Fiets
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
erik wijngaarden schreef:je kan ook anoniem posten he….. het is maar een tip
erik zet in gedachten punky op “de lijst” :34
Je vraagt het me toch, dan krijg je een eerlijk antwoord. als ik Alfa zou zeggen zou ik glashard liegen. Al zou een Peugeot ook niet misstaan op de parkeerplaats.
Mijn vader heeft een 306 en een wegligging dat dat ding heeft. Daar is mijn vectra een dweil bij.
Maar als het om de oudere moddelen gaat, waar ik voorstander van ben, dan kom ik toch bij VW uit. ops:
Op welke lijst mag dat dan wel niet zijn.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
punky schreef:erik wijngaarden schreef:je kan ook anoniem posten he….. het is maar een tip
erik zet in gedachten punky op “de lijst” :34Je vraagt het me toch, dan krijg je een eerlijk antwoord. als ik Alfa zou zeggen zou ik glashard liegen. Al zou een Peugeot ook niet misstaan op de parkeerplaats.
Mijn vader heeft een 306 en een wegligging dat dat ding heeft. Daar is mijn vectra een dweil bij.
Maar als het om de oudere moddelen gaat, waar ik voorstander van ben, dan kom ik toch bij VW uit. ops:Op welke lijst mag dat dan wel niet zijn.
ik zit je maar wat te stangen….
Mijn vader heeft een 306 en een wegligging dat dat ding heeft.
Om eerlijk te zijn is de 306 Break 1.9D die ik als leasebak vorig jaar had, de beste auto tot nu toe geweest, Luxe, Comfort en een geweldige wegligging. Vrienden van mij die erin hebben gereden, vonden dat hoe vaker je in deze auto rijdt hoe meer je de auto gaat waarderen vanwege zijn het comfort en de wegligging
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
erik wijngaarden schreef:...Ik zit je maar wat te stangen….
Dat weet ik, maar happen is af en toe ook leuk.
Leuke Emoticons trouwens :jump
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Nou….ik ook maar even :
Voor mij is de BX natuurlijk ook weer niet ZO heilig ....als ik nog eens een Renault-16 TX op de kop zou kunnen tikken (b.j. 1979 of iets ouder)....in goede staat, dan zou ik die graag (ook) voor de deur willen hebben. (naast de BX)
Geen WB betalen….en af en toe genieten van de aparte rij-eigenschappen.
De vering ervan…..lijkt aardig op die van een HP-geveerde auto….zo herinner ik me nog.
En verder ?
Ach, gisteren moest ik naar Roermond toe en net voorbij Weert…..zag ik (rustig 130 rijdend) in mijn achteruitkijk-spiegel DIT aankomen :
......en vlak achter z’n bumper een idioot met een dikke Audi…....die blijkbaar *dacht* dat hij die 360-spider wel even kon bijhouden of zo.
Ik denk dat beiden zo’n 160 gingen…...hoe het verder afliep met die twee, weet ik niet…...had ook geen behoefte om ze even te gaan achtervolgen
Ooit…..ja ooit….nog eens in een Ferrari rijden (liefst een Testarossa, want…een V12)...dat is mijn wens.
Ik heb een zwak voor (oudere) Franse auto’s in het algemeen. Maar de CX GTI Turbo 2 staat wel met stip op 1. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik geen Citroën rij ops: (een Renault Clio 1.4 RTI van ‘98, wel Frans ). Maarreh…......een auto van het merk met ‘Le double chevron’ gaat er ab-so-luut komen. Daarom ik mijn sig.
La CX, elle est plus qu’une voiture.
Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français
Ik kreeg schrik toen je BMW zei…
viel nog goed mee
Had ik Tatra al genoemd ?