Zeker wel een keer. Maar nog geen idee hoe laat..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ik loop in de middag in ieder geval weer rond met stickers en zal zorgen dat ik om 15:00 op de stand ben.
Lucas schreef:Ben je er morgen ook nog?
Nee, maar die stickers zijn ook niet zo belangrijk. Het leukste is om weer even een praatje te maken.
Adri
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV
Nou, ik heb m’n stickertje in de pocket en dat pakt niemand mij meer af!!
@El Robino: leuk om vast even kennis te maken!
Totaal aantal Berichten: 131
- 2CV 6 Spécial
- GS/GSA GSpecial
Was idd leuk om met een aantal van jullie al even kennis te maken. De sticker gaat deze week op de auto!
De Harz-crew heeft weer een productief weekendje gehad, en we hebben nu nog veel meer zin in september!
De lucht was gisteren wel een beetje spannend soms.
Uitzicht straks vanaf het eet-veld.
Totaal aantal Berichten: 131
- 2CV 6 Spécial
- GS/GSA GSpecial
Nice, ziet er top uit!
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Misschien wel het belangrijkste, we hebben een goede Metzgerei in de buurt gevonden met degelijke dames van het type oostduitse kogelstootster achter de balie. We moeten alleen nog even bedenken wat het gewicht moet zijn van het varken dat we aan het spit gaan rijgen.
Via via hebben we opgevangen dat er nog wat forummers rondlopen die mee willen, maar niet weten of het nog kan.
De aanmelding staat nog open, er zijn nog wat plaatsen beschikbaar en de link in de startpost is nog actief, maar wacht niet te lang meer
MaartenH schreef:
Uitzicht straks vanaf het eet-veld.
Doet mij denken aan Zweden, weet je zeker dat je in Duitsland was? Wat een prachtplaatje!
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Nog 11 weken!
Voert een van de routes toevallig ook langs die Teufelsmauer? Mooie gelegenheid om even uit te stappen für ein Spaziergang.
Totaal aantal Berichten: 392
- Berlingo 1.9 D 600
- 2CV 2CV6 Club "I Fly Bleifrei"
- ID/DS DS23 Pallas Mechanique
- XM XM 3.0 V6 Pallas
- Jumper 2.2 hdi dc ml270
- Saxo vts 1.4 Radio 538
hehehehehehehe ik verheug me er alweer op
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ich gelauf das nicht, mahr vielliecht kunnen wir das nog zufugen.
Het is niet zo heel ver van de camping, geloof ik. Dus wie wil kan er ook ‘s avonds even heen fietsen.