Serge schreef:Ik heb vanochtend ff met ‘r gegymnastiekt + een kwart liter LHM bijgevuld en nu is het weer goed. Dat heet; ze zakt voor niet meer in, maar waar die kwart liter LHM heen gegaan is….
Omdat ik de dame nog maar een maandje in bezit heb en dus nog niet van haver tot gort ken, check ik regelmatig de sappies en vorige week stond het LHM level nog goed.
Oh ? ops:
Heb ik iets gemist…..dus dit is niet de XM diesel waar ik je mee zag toen we samen bij Chyparse waren ?
Bram schreef:Oh ? ops:
Heb ik iets gemist…..dus dit is niet de XM diesel waar ik je mee zag toen we samen bij Chyparse waren ?
Nope, daar heb ik nog een krappe halve ton in gedraaid en toen was ze ‘op’. Zie ook dit draadje: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=167785&postdays=0&postorder=asc&start=0
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Sterkte met de rompslomp, ben benieuwd naar de afloop!
tjonge, wat een verhaal!
veel sterkte en succes met de afwikkeling van deze ellende. en inderdaad, petje af voor je reaktie!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Het ziet er vooralsnog niet heel tof uit. De verzekeringsexpert is vandaag langs geweest en daar komt uit dat de dagwaarde geschat is op €1650 en de restwaarde €250. Zie daar €1400…... Ik krijg 1 dezer dagen een telefoontje van de expert om hierover te babbelen. Dit is momenteel dus de stand van zaken. Wat is wijsheid?
Sjee Ik zit me te verbijten zeg….
Word je ff gedupeerd…
2500 euro vond ik al wat veel, gewoon vergelijkbare auto strategie gaan volgen en de jongen rechtstreeks aansprakelijk stellen. Tenslotte heb je niks met zijn verzekering te maken!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
1400 uit laten keren met behoud van wagen. Lassen, spuiten, rijden.
Sterkte ermee, wellicht kun je de expert je verhaal vertellen dat je zoveel moeite (bezichtigingen) hebt moeten doen om een goede XM te vinden, als je het prettig en beleefd brengt wellicht krijg je dan wat meer geld.
Citroen Xantia XANTIA; 1.8I 16V, Groen, LPG G3
Broertje van een vriend van me heeft een zelfde iets meegemaakt met zijn [kuch]Golf II[/kuch] van 1988. Omdat dat ding in topconditie was kreeg hij €800 uitgekeerd voor een kapotte achterbumper en een krasje in de kofferklep. Gewoon blijven zeuren dus….
Test
ik lees dit nu pas en je word er echt niet vrolijk van
maar ik heb ook weer een belangrijk verschil opgemerkt tussen België en Nederland ; jullie moeten de wagens laten staan tot de papieren zijn opgemaakt, hier moet je de rijbaan vrijmaken tenzij er gewonden zijn
bij ons heeft de politie ook de neiging om de wagens direct te doen verplaatsen, tot daar dus alle mogelijkheden om degelijk op te meten hoe de wagens stonden na het ongeval, om aan te duiden waar de brokstukken liggen etc.
allemaal belangrijk om achteraf bvb. berekeningen te doen naar snelheid en zo verder
in elk geval hoop ik dat je er nog een cent en een degelijk gerepareerd voertuig aan kan over houden, wat een ellende
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Ds23man schreef:2500 euro vond ik al wat veel, gewoon vergelijkbare auto strategie gaan volgen en de jongen rechtstreeks aansprakelijk stellen. Tenslotte heb je niks met zijn verzekering te maken!
GRG
Mee eens, ik kan me er werkelijk mateloos aan dit soort situatie’s storen. Er wordt niet aan emotie gedacht, maar enkel aan geld. Succes ermee.
Ds23man schreef:2500 euro vond ik al wat veel, gewoon vergelijkbare auto strategie gaan volgen en de jongen rechtstreeks aansprakelijk stellen. Tenslotte heb je niks met zijn verzekering te maken!
GRG
Ik ook, ik ben immers een aardig tijdje op zoek geweest en heb de prijzen redelijk in m’n hoofd. Met de vergelijkbare auto strategie, zou ik mezelf wel eens aardig in m’n poot kunnen schieten. De pech is namelijk dat er op dit moment zeker twee 2.1D’s aangeboden worden die wel eens heel goed in aanmerking zouden kunnen komen om een uitstekende vervanger te zijn.
Ik denk dat ik eerst maar eens ga kijken hoeveel er bij de verzekering nog nog in het vat zit. Feit dat ik de auto nog maar een maand heb en er lang naar heb gezocht, kunnen daarbij mooie breekijzertjes zijn. Als dat niet bevredigend is, kan ik altijd nog een tik op dat joch z’n spaarvarken geven.
Wat kosten die?
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Die zitten allebei rond de geschatte dagwaarde van €1650, hebben minder op de teller en zijn wat jonger.