5 van de 9
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

Hoeveel BX’n rijden er nog in Nederland en Belgie?
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 16 maart 2006 05:55 PM
  [ # 61 ]
Mientje schreef:

Zie er ook steeds meer, maar komt misschien ook wel omdat ik ‘r nu zelf 1 heb Wink

Dan gaat ‘t pas opvallen inderdaad, net zoals ik pas AXjes zie sinds m’n vriendin een AX heeft…

Profiel  

Mientje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 130

Gepost: 16 maart 2006 05:56 PM
  [ # 62 ]
voge schreef:
Mientje schreef:

Zie er ook steeds meer, maar komt misschien ook wel omdat ik ‘r nu zelf 1 heb Wink

Dan gaat ‘t pas opvallen inderdaad, net zoals ik pas AXjes zie sinds m’n vriendin een AX heeft…

haha idd, heel raar is dat Wink gaat gewoon automatisch. Dat had ik ook toen ik thijs leerde kennen met z’n bxjes Wink je ziet ze opeens overal rijden Wink

Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 16 maart 2006 05:58 PM
  [ # 63 ]

best kans dat ze allemaal van Thijs zijn ook nog, zo daar in de buurt…

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 16 maart 2006 06:03 PM
  [ # 64 ]
hogervp schreef:

Ik kom elke dag BX’en tegen. In mijn eigen dorp rijden er een aantal. Een goeie kennis van me heeft er bijvoorbeeld twee voor het dagelijks werk.
Ik moet zeggen dat ze me, mede door het enthousiasme van de liefhebbers op dit forum, steeds meer opvallen. Maar ik heb nou niet de indruk dat mijn Xantia aandacht krijgt van BX bestuurders. Ik steek echt mijn nek uit om te kijken wat voor type het is en hoe de staat van de auto is. Maar dat is niet wederzijds.

Hebben “jullie BX’ers” geen aandacht voor de opvolger?

Patrick

Zeker wel hoor…..mede omdat ik natuurlijk zelf 2 Xantia TD’s heb gehad. Smile
Vanmiddag reed er toevallig een hele mooie rode Xant (berline) voor me….lullig is alleen dat je aan de achterkant niet kan zien wat voor type het is. Rolling Eyes

En dat kun je WEL bij een BX zien. Wink

Daarom ben ik altijd zo VOOR het hebben van een typeplaatje achterop een auto…..die rare mode ook van tegenwoordig om er alles vanaf te halen ? Confused

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 16 maart 2006 06:07 PM
  [ # 65 ]
Bram schreef:
hogervp schreef:

Ik kom elke dag BX’en tegen. In mijn eigen dorp rijden er een aantal. Een goeie kennis van me heeft er bijvoorbeeld twee voor het dagelijks werk.
Ik moet zeggen dat ze me, mede door het enthousiasme van de liefhebbers op dit forum, steeds meer opvallen. Maar ik heb nou niet de indruk dat mijn Xantia aandacht krijgt van BX bestuurders. Ik steek echt mijn nek uit om te kijken wat voor type het is en hoe de staat van de auto is. Maar dat is niet wederzijds.

Hebben “jullie BX’ers” geen aandacht voor de opvolger?

Patrick

Vanmiddag reed er toevallig een hele mooie rode Xant (berline) voor me….lullig is alleen dat je aan de achterkant niet kan zien wat voor type het is. Rolling Eyes

Daarom ben ik altijd zo VOOR het hebben van een typeplaatje achterop een auto…..die rare mode ook van tegenwoordig om er alles vanaf te halen ? Confused

Ik kijk ook vaak wel of ‘t een mooie Xant is hoor! Bij Xantia’s ga ik ook steeds meer kijken naar rotte ADAL’s en stuitergedrag Cool

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 16 maart 2006 06:09 PM
  [ # 66 ]
Bram schreef:

Dan ga ik binnenkort maar eens rondtoeren in Haarlem!  Wink
En inderdaad, waarom geen typeplaatje meer achterop?? Zonde. er zijn ook lui die de plaatjes er zelf afhalen. Waarschijnlijk omdat ze dan net doen of ze een duurdere variant van de auto hebben. Bij BMW’s zag je vaak dat M typeplaatje achterop. Sneu en eigenlijk wel zielig.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 16 maart 2006 06:11 PM
  [ # 67 ]
voge schreef:

Ik kijk ook vaak wel of ‘t een mooie Xant is hoor! Bij Xantia’s ga ik ook steeds meer kijken naar rotte ADAL’s en stuitergedrag Cool

Ha, sinds ik al die verhalen over ADALS gelezen heb ben ik daar ook mee bezig! De adals van mijn Xantia zijn al vervangen, althans als ik de verkoopverhalen mag geloven? SZ, dat is toch zo??
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 16 maart 2006 06:12 PM
  [ # 68 ]

90% van de BMW M3’s hebben dus ook een 1.6 of 1.8 blok onder de kap inderdaad.. Bij Xantia’s zal dat minder snel gebeuren denk ik, voornamelijk door andere kopers.

Bij M&M was (toch?) zelfs z’n V6 plaatje eraf…

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 16 maart 2006 06:13 PM
  [ # 69 ]
hogervp schreef:

Zonde. er zijn ook lui die de plaatjes er zelf afhalen. Waarschijnlijk omdat ze dan net doen of ze een duurdere variant van de auto hebben. Bij BMW’s zag je vaak dat M typeplaatje achterop.

Sneu en eigenlijk wel zielig.
Patrick

We zijn het helemaal eens met elkaar. Wink

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 16 maart 2006 06:15 PM
  [ # 70 ]
M&M schreef:

Ja ook de V6 was eraf .... veel netter , en een suprise voor piet pet in z’n GTi/GSi Laughing

Die jochies laat ik altijd maar hun gang gaan. Ga je echt sprintjes aan met die lui?? Zonde hoor, de plaatjes eraf.
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 16 maart 2006 06:15 PM
  [ # 71 ]

M&Mmen; wordt dat genoemd, in vaktermen…

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 16 maart 2006 06:19 PM
  [ # 72 ]

ik ook, maar in de ene auto heeft dat meer zin dan in de andere…

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 16 maart 2006 06:23 PM
  [ # 73 ]

Ik zie ook steeds meer jeugd in een BX rijden. Ik zag er net nog een bij een scholengemeeschap staan. En die BX zag er keurig uit, in liefhebbers handen denk ik.
Het wordt nog wel wat met de jeugd.
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

Mientje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 130

Gepost: 16 maart 2006 06:26 PM
  [ # 74 ]
hogervp schreef:

Ik zie ook steeds meer jeugd in een BX rijden.

Tsja sommige mensen worden gewoon overtuigd door hun vriendje (die lang lang blijft aandringen Wink)

Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 16 maart 2006 06:29 PM
  [ # 75 ]
hogervp schreef:

Ik zie ook steeds meer jeugd in een BX rijden. Ik zag er net nog een bij een scholengemeeschap staan. En die BX zag er keurig uit, in liefhebbers handen denk ik.
Patrick

Waaronder ik Laughing
Als ik kijk hoeveel mensen Bx lelijk vinden en zeggen:  “Die Bx van jou is wel mooi”.
Persoonlijk vind ik een Bx veel mooier en fijner dan een Golfje oid.

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

5 van de 9
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook