Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Nee, da’s helder.
Je moet dus de frictieplaat hebben die op een 600 cc vliegwiel hebben en het bijbehorende centrifugaalwiel.
Daar zijn onderdeelnrs van en dergelijke. Er is vast wel iemand die dat weet of weet waar dat bevinden is.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
JanSr schreef:
Je moet dus de frictieplaat hebben die op een 600 cc vliegwiel hebben en het bijbehorende centrifugaalwiel..
En een versnellingsbak met een priseas die geschikt is voor de trommel van de centrifugaalkoppeling..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ok, heren, duidelijk, mooie site ook met uitleg van die bak. Weer wat geleerd. Ik heb een 425cc maar vooralsnog heb ik de handen vol aan een ID20 break…
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
waterman schreef:Ik vind het een leuke wanna- have. Hier staat een hele aardige beschrijving:
Dank voor de website!
Wel een paar keer een centrifugaal-eend gereden en vind het echt een hele leuke toevoeging.
Ik word simpelweg gewoon blij van dit soort kniftige toevoegingen aan een auto
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!