Best lezer, onlangs in het bezit van een Citroen Xsara break uit 2000. Echter hier zat het boekje niet bij.
Bij sloperijen langs geweest, dealers bezocht mail verzonden naar citroen.nl. Echter alles zonder resultaat.
Volgens de dealer zijn ze niet meer leverbaar.
Nu lid geworden van dit forum om te vragen of iemand mij het instructieboekje kan mailen.
Vriendelijke groeten,
Addy
Totaal aantal Berichten: 1303
- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
Poeh, ik meen me te herinneren dat ik die een keer op een Engels forum heb gevonden maar die kan ik nu even niet terugvinden. Je zou er misschien nog even kunnen zoeken, maar je zult hier vast nog iemand vinden die dat boekje wel voor je heeft. De pest is dat google je vooral veel resultaten over de Picasso geeft
Xantia Activa Turbo CT (‘96)
Xantia Activa v6 (‘97)
Al onder de bijrijder stoel gekeken?
Goedemorgen, bedankt voor deze reactie. Zeker heb ik daar gekeken. Echter zonder resultaat. Als je nog meer tips hebt waar ik het zoeken mag ( liefst ergens online) dan hoor ik het graag. Fijne dag
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
Deze kan je gewoon downloaden van internet, Google, instructieboekje citroen, en dan pas zoeken op type, ook op de site van citroen, staat dit, ,
Beste Beremans,
dit had ik reeds gedaan. Echter alleen aan te schaffen via Credit Card ( die heb ik niet ). Op de site van Citroen wordt deze niet aangeboden. Werd door verwezen naar een citroen dealer in de buurt en die vertelede dat deze niet meer beschikbaar zijn. Eventuele andere suggesties hoor ik graag.
Ik heb sinds kort een Xsara berline phase 3. Op internet heb ik na veel zoeken wel wat kunnen vinden.
Als je me een PB’tje stuurt met je email adres, dan kan ik je sturen wat ik gevonden heb.
Grtz,
Maurice
C4 B7 1.6 VTi Automaat
KGN Bourrasque Metallic
ORGA 12568
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
Je had de verkeerde site, maar heb even gekeken, die van jou ligt er al uit, te oud ??? Bart ebben meschien,
- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
De site van Citroën heeft de wat oudere instructieboekjes nooit gehad denk ik. Ze zullen het niet zo snel weggooien lijkt me.
Xantia Activa v6 (‘97)
Totaal aantal Berichten: 354
- Xantia 1.8 16v Break
- Xsara 1.6i Break
- Xsara 1.6 16v Break Bonheur
Hoi, is het nog een break fase I, dus oudere model? Dan mag je mijn oude boekje wel hebben. (Weet niet wanneer fase II werd geïntroduceerd.)
- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
September 2000, dus zou het beide kunnen zijn.
Xantia Activa v6 (‘97)
Ik heb niet het normale instructieboekje digitaal, maar ik heb wel de Haynes manual en een ander citroenboekje van de xsara waar ook nuttige dingen in staan.
Haynes:
http://www.few.vu.nl/~bmj800/Haynes_Citroen_Xsara_Service_And_Repair_Manual.pdf
Andere boekje:
http://www.few.vu.nl/~bmj800/en_us_t1_2004.pdf