McDean schreef:Waaronder ik
Ik doe met je mee
McDean schreef:
Persoonlijk vind ik een Bx veel mooier en fijner dan een Golfje oid.
Van die lelijke golfjes waarmee je nog niet eens over een drempel heen kunt omdat ze verlaagd zijn
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Duitsche stuiterbakken, dat zijn het!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
aha, nu weet ik wat het woord ‘gründlichkeit’ betekend…
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
voge schreef:aha, nu weet ik wat het woord ‘gründlichkeit’ betekend…
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
je voelt precies wat de ‘gründ’ onder je doet, dat ik dat nooit eerder heb begrepen..
Ik, jong, pet dragend, helemaal gek van de xantia/xm, toch in een bx beland…Maar voor een xantia rijdt ik toch wel een stukje om.
Een golf? geloof het of niet, maar sinds dat ik autorijdt krijg ik steeds meer respect voor auto’s in het algemeen en ben ik niet meer zo streng Citroën minded, iedere auto heeft zo zijn eigen charmes, behalve korianen…die snappen het nog niet, komt nog wel een keer…
Enne, Menno, sprintje op de april meeting? met 1,2,3,4,5,6….6 16v plaatjes en 1x ABS…
Enne Patrick, ja de ADAL’s zijn echt vervangen vandaar dat je nu ook 2 michelin banden hebt en 2 flamingo’s
Bij aflevering van de auto was de auto voorzien van ik meen 4 nieuwe banden. Echter had de xantia versleten ADAL’s en kwam mijn pa terug uit Hongarije met 2 achterbanden(ong. 5000 km oud) waarvan aan de binnenzijde het canvas naar buitenkwam en aan de andere kant je nog heel veel mm’s profiel had.
Toen 2 michelin’s erop gekocht, die op de voorzijde gezet en de goedkopere flamingo’s naar achter geplaats. mochten het namelijk niet de ADAL’s zijn geweest waardoor de banden stuk gingen dan hadden we ten minste niet de michelin’s weggegooid
Misschien dat ik op XCNL nog kan terugvinden waar de ADAL’s zijn vervangen…maar ik meen me te herinneren dat het door CiVer in Den Haag is gebeurd..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Om het on-topic te houden:
vorige week een 16TGI break op de parkeerplaats van mijn stage adres gezien, in de hoogste stand en een lek bak ter hoogte van de carterpan..
En net op dezelfde plek een BX 14 gespot, niets bijzonders gewoon strak en zilver…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Simpele Ziel schreef:
Enne Patrick, ja de ADAL’s zijn echt vervangen vandaar dat je nu ook 2 michelin banden hebt en 2 flamingo’s
Bij aflevering van de auto was de auto voorzien van ik meen 4 nieuwe banden. Echter had de xantia versleten ADAL’s en kwam mijn pa terug uit Hongarije met 2 achterbanden(ong. 5000 km oud) waarvan aan de binnenzijde het canvas naar buitenkwam en aan de andere kant je nog heel veel mm’s profiel had.
...maar ik meen me te herinneren dat het door CiVer in Den Haag is gebeurd..
Dat verhaal vertelde je vader idd. Dan heb ik het dus goed begrepen.
Dank voor je toelichting.
En om weer snel OT te gaan: ik ga nu ff BX’en spotten buiten.
Patrick
wel heel netjes, om er een lekbak onder te zetten
hogervp schreef:Simpele Ziel schreef:
...maar ik meen me te herinneren dat het door CiVer in Den Haag is gebeurd..Dat verhaal vertelde je vader idd. Dan heb ik het dus goed begrepen.
Dank voor je toelichting.
En om weer snel OT te gaan: ik ga nu ff BX’en spotten buiten.
Patrick
Uiteraard, wij stemmen onze verhalen op elkaar af grapje ik weet niet wat mijn pa allemaal verteld heeft en wat niet..
Ik wil ook wel BXén spotten en vastleggen op foto, maar het is vrij donker buiten en mijn camera is niet opgeladen…
Ach, ik moet morgen toch langs Jeroen dus misschien dat ik een blokkie omrij om wat BX’en vast te leggen op foto
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
voge schreef:wel heel netjes, om er een lekbak onder te zetten
Heb ik op mijn werk expres stickers gemaakt om op de zijruit van opvallende Citroëns te plakken, zie ik ze niet meer
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Op de treugweg naar huis 3 BX’en gespot. En ik woon in een zeer rustige regio!
Morgen gaat de teller weer op 0 en meld ik me weer.
Patrick
BTW, nog maar 9 berichten…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Simpele Ziel schreef:BTW, nog maar 9 berichten…
Ik houd het ook bijna niet meer droog hier! Champagne staat klaar, fotograaf erbij. Dat werk, zeg maar.
Nog 8!!
Patrick
hogervp schreef:Simpele Ziel schreef:BTW, nog maar 9 berichten…
Ik houd het ook bijna niet meer droog hier! Champagne staat klaar, fotograaf erbij. Dat werk, zeg maar.
Nog 8!!
Patrick
Je bedoelt vast niet dit met champagne:
Shit, ik ga heel erg off-topic ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI