Totaal aantal Berichten: 296
Geregistreerd: 29-06-2007
- DS 4 1.6 THP EGS 155 So Chic
bibberlam schreef:Ik zie nergens een rond gat om een schroevendraaier in te steken, moet de bekleding eraf misschien?
Als je tegen de binnenkant van de klep aankijkt, aan de linkerkant van het slot, daar waar de bekleding het slot raakt. Gat van +/- 3 mm.
Kan niet missen ................
ok,merci! werkt!
maar geen kabels te zien. veel gepruts om die rubber los te krijgen en dan zie je nog geen kabel… ik ga naar de garage ermee.
Totaal aantal Berichten: 446
Geregistreerd: 08-08-2006
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
Er is een terugroep actie voor geweest, waarbij ze kosteloos een nieuwe draadboom + rubber erin zetten .
En nu vertoont mijn C4 deze kwaal… de achterklep gaat niet meer open…
Kan met een 20-30 min weer klaar zijn, klep openmaken kan via het slot zelf, daar zit een klein rond gat in, hier een scroevendraaier in, en dan kan hij los, doorvoer rubber loshalen, en dan zie je de bruek erg makelijk zitten
Met bovenstaande tip heb ik de klep in 10 seconden weer open gekregen met een priem.
Vervolgens de kabel in het doorvoerrubber (links) gecheckt. Maar daar ziet alles er gewoon prima uit. Zo op het oog spot ik géén kabelbreuk.
Iemand nog een suggestie voor een andere plek waar zo’n breuk zou kunnen zitten?
nu: BX TGi Biarritz K6
ex: BX Chic
Totaal aantal Berichten: 296
Geregistreerd: 29-06-2007
- DS 4 1.6 THP EGS 155 So Chic
ALS er een breuk in zit zit i daar. Echt….
Je ziet er niets van, je moet echt meten.
Totaal aantal Berichten: 1285
Geregistreerd: 30-04-2006
- 2CV 2cv6 special
robrob schreef:
Vervolgens de kabel in het doorvoerrubber (links) gecheckt. Maar daar ziet alles er gewoon prima uit. Zo op het oog spot ik géén kabelbreuk.
Meten is weten!!
*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*
okayokay. Jullie hebben gelijk. Ik ga met de multimeter aan de slag…
nu: BX TGi Biarritz K6
ex: BX Chic