Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Vaak wordt er onderscheid gemaakt tussen youngtimers en oldtimers. Wellicht zijn er ook andere voorwaarden…
patje74 schreef:Vaak wordt er onderscheid gemaakt tussen youngtimers en oldtimers. Wellicht zijn er ook andere voorwaarden…
ik denk dat je hier ook een punt hebt een cx is al een echt klassieker in autoland terwijl de bx nog een youngtimer is en ik wou ook de alleruitgebreidste verzekkering op de cx hebben
diks in ijsselstein, www.diks.nl, adverteert ook veel in klassiekerbladen…
zit ik zelf al jaren bij, en helpen je ook echt goed bij schade! Gaan eerst zelf lopen regelen en -als ze het echt niet voor elkaar krijgen- spreken dan je rechtsbijstand pas aan!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
robbie25cx schreef:diks in ijsselstein, www.diks.nl, adverteert ook veel in klassiekerbladen…
zit ik zelf al jaren bij, en helpen je ook echt goed bij schade! Gaan eerst zelf lopen regelen en -als ze het echt niet voor elkaar krijgen- spreken dan je rechtsbijstand pas aan!
Helaas is hij voor mijn 2CV-tje wel een stukje duurder dan mijn huidige….(€ 89,25 i.p.v. € 48,50)
Op zich is het natuurlijk nog een klein bedrag, maar toch….
tja, de ene maatschappij is soepeler met bepaalde auto’s, de ander niet. Scheelt ook of ie als “2e wagen”(dus hobbywagen=weinig km) staat verzekerd, en daar zijn per maatschappij ook weer verschillende voorwaarden voor. 7.5dk/9dk/10dk….. leeftijd etc… heb wel eens een maatschappij gesproken die mijn toen 25jaar oude datsun 120y niet als klassieker en 2e wagen wilde verzekeren omdat hij niet in de klassiekeralmanak voorkwam Sommige maatschappijen stellen ook als eis dat je met je “dagelijks” voertuig al bij hun verzekerd moet zijn. ik heb zelf ook wel eens een klassiekerverzekering gekregen (100gulden per jaar ofzo..) alleen maar met een verklaring van mijn werkgever dat ik zijn voertuig gebruik voor woon-werkverkeer en overige ritjes (auto van de zaak stond niet eens op mijn naam! geen bijtelling enzo!)
ff rondbellen voor jouw specifieke situatie dus…..
GIO Adviesgroep in Almere Tel: 036 - 5487070
Dyna Z1: Tout alu.
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
rf schreef:GIO Adviesgroep in Almere Tel: 036 - 5487070
Met GIO heb ik slechte ervaring mee , kom ik net weg en ben dus opzoek naar een ander.
Totaal aantal Berichten: 591
- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
citro-power schreef:rf schreef:GIO Adviesgroep in Almere Tel: 036 - 5487070
Met GIO heb ik slechte ervaring mee , kom ik net weg en ben dus opzoek naar een ander.
Kun je vertellen waarom ? Heb onze wagens daar verzekerd en ben benieuwd of ik daar nu goed zit.
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
jeroentje schreef:citro-power schreef:rf schreef:GIO Adviesgroep in Almere Tel: 036 - 5487070
Kun je vertellen waarom ? Heb onze wagens daar verzekerd en ben benieuwd of ik daar nu goed zit.
Erg duur ten opzichte van de rest.
Totaal aantal Berichten: 591
- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
citro-power schreef:jeroentje schreef:citro-power schreef:rf schreef:GIO Adviesgroep in Almere Tel: 036 - 5487070
Erg duur ten opzichte van de rest.
Aah oke, ben zelf tot nu toe tevreden. (ook over de prijs)
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Je kunt je classic ook verzekeren via de KNAC (Koninklijke Nederlandse Automobiel Club). Kun je meteen je ANWB-lidmaatschap opzeggen…
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Aah oke, ben zelf tot nu toe tevreden. (ook over de prijs)
Moest meer dan 85 euro per auto betalen en dat voor een auto waar ik misschien 500 km per jaar mee rij.
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Hier zit ik aan te denken:
http://www.classicoverzekeringen.nl/
Bij deze verzekering kun je een zomertijd verzekering afsluiten voor niet teveel geld.
Niet handig als je het gehele jaar in een Citroen rijd maar wel voor diegene die af en toe rijd zomers.
Wie kent deze verzekering en kan me hier wat meer over vertellen.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Persoonlijk vind ik dat er weinig te winnen valt in de oldtimerpremies. En voor dit relatief kleine bedragje korting heb je niet meer de vrijheid om het hele jaar door te rijden.
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
patje74 schreef:Persoonlijk vind ik dat er weinig te winnen valt in de oldtimerpremies. En voor dit relatief kleine bedragje korting heb je niet meer de vrijheid om het hele jaar door te rijden.
Ik rij met mijn “klassieke"Citroen’s waaronder de GSén alleen maar zomers. De BX moet er in de winter aan gloven.