3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Hoogte achter zakt in
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 25 juli 2017 10:45 PM
  [ # 31 ]

oeps verkeerde post,

Vgf

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Erict
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 15-06-2007

Gepost: 25 juli 2017 10:53 PM
  [ # 32 ]
heinrich schreef:

Zit volgens mij goed. Wanneer ik in rijhoogte met lopende moter de rem ingetrapt hou en de hoogteregelaar in de hoogste stand zet en de rem los laat schiet ze achteromhoog. Dus achterremmen werken wel in rijhoogte. Zit ik nog wel mee dat de HD pomp blijft lopen maw de drukregelaar slaat niet in. Weet niet of dit een kwalijke zaak is…. in de hoogste stand schakels deze wel in.


Is je ontlastschroef op de HD regelaar wel helemaal goed aangedraaid? Als deze niet goed aangedraaid is, sluit de HD regelaar niet af.

Profiel  
 
heinrich
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 246
Geregistreerd: 05-08-2008

Gepost: 26 juli 2017 12:08 AM
  [ # 33 ]

Opgelost !!! Nu snap ik waarom ik veel tips kreeg over de leidingen of die goed aangesloten waren….cheese

Toevoer hoogteregelaar en toevoer veersysteem zaten verkeerd om.

Nu hoe komt dit…. Ik had een nieuwe leidingbundel van voor naar achter. Achter wijst het redelijk vanzelf ivm de voorgevormde leidingen, deze kan je ook wel omwisselen maar dan is het gelijk duidelijk bij het starten dat er iets niet klopt. Voor dacht ik ook dat het redelijk vanzelf wijst ivm de voorgevormde leidingen maar dat is dus niet zo. Twee leidingen die blijkbaar makkelijk omgewisseld kunnen worden of, om de schuld bij iemand anders te leggen, verkeerd gevormd zijn. Rolling Eyes
toch ook wel bijzonder, of niet, dat het systeem bijna werkte zoals het hoorde. Hierdoor was het wel een lastige uitdaging.

Al met al weet ik nu beter hoe het systeem werkt en uiteindelijk komt alles goed en kan ik met een gerust hart vrijdag op vakantie. Alleen jammer dat ik Parijs niet in mag.

allen bedankt voor de tips met name Jan!

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10259
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 26 juli 2017 01:07 AM
  [ # 34 ]

very good

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook