Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Helaas niet, voor zover ik weet: meer dan twee maanden te vroeg afmelden, dan wordt de afmelddatum de nieuwe vervaldatum.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Okee, 11 maanden…
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
24 in totaal
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Precies.
En dat waren er 13.
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
ik mag nu weer rijden tot 1 agustus 2019..
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Mooi dat ze weer 2 jaar de baan op mag.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Helaas moet ik, net als iedere SM rijder, er nu aan geloven. Onder de voorruit links in de hoek was een popnagel losgegaan die de RVS sierlijst vasthoud. Ik wist al wat dat betekende…
Een foto zegt het allemaal:
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 1278
Geregistreerd: 30-04-2006
- 2CV 2cv6 special
Dat wordt bakken en braden!
*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*
Tja, 2 opties.
- Ruit eruit, alles rond de ruit blank maken en dan roestwerend en weer lak erop….
- Tijdelijk: Blank schuren, roestoplosser/primer/lak erop, van binnen volspuiten met tectiel ( door het popkagelgaatje). Dan kun je weer 5 jaar vooruit en vast gaan plannen voor het grote werk?
To err is human, not to err is divine.
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Er zitten al gaten in… als het regent waait er water het interieur in…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 1278
Geregistreerd: 30-04-2006
- 2CV 2cv6 special
Dat wordt dus optie 3!
2cvMaarten schreef:Dat wordt bakken en braden!
*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*
bogaard77 schreef:Er zitten al gaten in… als het regent waait er water het interieur in…
Da’s balen, dan wordt het toch grondig werk.
To err is human, not to err is divine.
Dat is idd wel het beste…
Uiteindelijk moet je toch gaan lassen.
Bovendien last het niet fijn als je getectyleerd hebt.
Zit zo’n ruit trouwens gelijmd bij SM?
Totaal aantal Berichten: 10261
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Ja, en moeilijk heel te houden (triplex).
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Hangt ervan af: origineel is de ruit gelijmd met een “bitumen” rand, die door de UV na lange tijd (nu dus) keihard wordt. Die moet je er bijna “uitzagen”. Als de ruit er al eens uit geweest is dan is het veel gemakkelijker, want dan is ie waarschijnlijk met “siliconen” vastgezet. Op de foto te zien lijkt het de originele bitumen rand. Da’s dus extra werk. Die ruiten breken niet zo snel, is een gelaagde ruit die kan wel wat hebben, maar je moet hem wel HELEMAAL lossnijden en niet proberen los te wrikken. De achterruit is pas echt een crime, da’s een gehard, een beetje te veel spanning en “pang”. Een voorruit kun je wanneer nodig nieuw krijgen, een achterruit niet.
To err is human, not to err is divine.