Dat is erg veel geld inderdaad. Daarbij is er wel het nodige aan te merken op de afwerking van de auto; ontbrekende rubbers in de deur en loshangende bedrading op de A-stijl e.d. Zeker geen concoursstaat dus!
auto’s:
DSuper5
DS 21 pallas
DS 21 IE H
DS 21 Break
Totaal aantal Berichten: 1886
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Een nul teveel, en dan nog.
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ja, droom lekker verder met z’n allen. Ok, 325.000 euro is wat veel, maar jemig mensen, ik verkocht in 2001 m’n eerste cabriolet al voor FL 137.000,-
Bij de tweede in 2004 kon FL al bijna naar een € worden omgezet. De tijden dat zo’n wagen goedkoop was zijn voorbij. Klaar. Niet janken, sparen!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 1886
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Fl 137000 gulden is ook maar +/- 4000000 Belgische frank. Hier bij ons in de gemeente rijdt er een DS cabrio rond van ‘t zelfde jaar vermoed ik in de tijd prijskaartje aankoop +/- 400000 BF.
Weet niet hoelang hij deze in bezit heeft, maar vind hem (persoonlijk) mooier dan deze.
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
Ach, het gaat er ook om wat heb je er voor over en orgineel of een replica (die er tegenwoordig
goed uitzien). Losson levert orgineel en dan zit je rond de 2 ton dus….; mogelijkheden te over
Zelf fff aanvinken “cabriolet” = 37 stuks.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Ds23 prestige met orginele fabrieks airco
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ziet er goed uit.
Toch heb ik liever een gewone Pallas dan de veel zeldzamere Pallas Prestige…
Dit zat anderhalve week geleden achter mijn ruitenwisser op de camping in Frankrijk. Is een ongerestaureerde ID19 uit 1969 met 61000 km’s. Vraagprijs 35000 euro…..
Van alles geprobeerd om een foto in de post te plakken maar lukt niet….
Ds met nog geen 1500km op de klok. Ongerestaureerd En ja;starten doet hij niet
https://www.hemmings.com/classifieds/cars-for-sale/citroen/ds21/2009047.html
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
“Starten doet ie niet”
Vandaar dat ie zo weinig km’s heeft.
Voor een gave DS ga je naar http://www.logo-shop.nl
Elke dag 30 m aanduwen en dan weer 30 meter terug naar de garage, dan kom je wel aan die KMstand.
kilometerstand: Logisch.
Breinbrekertje: 1200 km, 600km of 0 km op de teller in bovenstaande situ?
DS23 Pallas, C5 Exclusive, Jumpy, BX19 GTi 16v, Acadiane, Saxo
“Zonder smering gaat alles naar de ter**g”
Kent iemand deze break?
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citroen/m1171216351-citroen-ds-20-2-0-break-1972.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Deze verkoper claimt een DS-break te verkopen van 1972 waarop een complete 2e neus (front en dashboard) is gemaakt maar ook de deuren zijn oud type opklink en dat is niet zomaar om te hangen i.v.m. het slotmechanisme wat niet past op de deurstijlen. Het lijkt dus vooral een omgekatte auto.
auto’s:
DSuper5
DS 21 pallas
DS 21 IE H
DS 21 Break
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Wat een vaag samenraapsel.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
De accu zit links, dat pleit weer voor een 72’er. Een handige lasser kan de deurstijlen wel aanpassen. Het zou best kunnen kloppen, maar heeft wel heel veel extra werk gekost. Bovendien weet je niet hoe de RDW reageert op zulke ingrijpende veranderingen die afwijken van de identiteit van de auto….
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Zou de rdw daar naar kijken?
Wat ik mij afvraag waarom het omgebouwd is.
Kwestie van smaak misschien…
Heel goed kijken naar ingeslagen chassisnummer denk ik als je interesse hebt…
Ik dacht trouwens dat de laatste tweede neuzen in ‘67 zijn geleverd en niet ‘68.
Maar dat kan een slip of the keyboard zijn geweest van de adverteerder.
Wel een mooi ding op zich.
5-bak en LPG tank onder de achterbank is ook wel leuk…
Maar niet voor originaliteitsfreaks iig…