Onze DDR satesaus pan had wel wat aanmoediging nodig. Maar ook die is er weer klaar voor
Totaal aantal Berichten: 298
Geregistreerd: 18-02-2005
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
We hebben een Hotelletje geboekt vlak bij de grens in “Lattrop”.
We zijn van plan om vanaf daar binnendoor naar Clausthal te rijden.
(oa via wegnrs. 213(lingen),214,218(minden, 65(Hameln), 83, 240, 64)
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Totaal aantal Berichten: 298
Geregistreerd: 18-02-2005
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
M’n bedoeling is om ouderwets met de kaart op pad te gaan ipv navigatie.
Welke Michelin kaarten heb ik nodig denken jullie? Nr. 541 en Nr. 544?
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Maar Quadlinburg en Wernigerode mis je dan nog? Of staat dat ook nog op kaart 544?
(Met de toeristenkaart die je van ons krijgt, kan je je prima redden. Misschien moet je soms even op je telefoon opzoeken waar een adres met verzamelpunt/activiteit precies zit, en in sommige steden moet je even het bordje “ALTSTADT” volgen)
Tip: Zorg even voor een setje stevige haringen en een hamer. De grond op de camping is erg hard met kiezels/grind net onder het gras.
Ah, dat is vervelend, tent haringen tussen het grind prutsen. Thx voor de tip!
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 298
Geregistreerd: 18-02-2005
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Top geregeld maar weer, inclusief kaart.
Ik zal een hamer klaar leggen.
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Oei, slecht weer daar. Wat een ellende.
Ik kijk wel uit naar de trip. Leuk!
Tot op heden geen vage klachten met de voiture, dus ik verwacht met een oliewissel en kleppen stellen wel klaar te zijn.
Extra wolletje voor in de tent, check, stevige haringen en een goeie hamer, ook check.
2CV6 1980 Verte Embrun
Totaal aantal Berichten: 298
Geregistreerd: 18-02-2005
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Hey Rob,
Dan niet te “hartz” tikken op je koelventilator…
Een gebroken poelie leverde bij de 2cv’s in de vorige run tot 2 keer toe een creatief lasmomentje op
Zit nog te bedenken of het dit jaar zinvol is om een reserve mee te brengen
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Totaal aantal Berichten: 7801
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Zal ik maar een wisserarm ter reserve klaarleggen?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Wel van een Golf I dan. Of wat was het?
Brandblusser niet vergeten Jaco
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 11778
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
MaartenH schreef:Tip: Zorg even voor een setje stevige haringen en een hamer. De grond op de camping is erg hard met kiezels/grind net onder het gras.
Kango en chemische ankers mee, check…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
FastFred schreef:Brandblusser niet vergeten Jaco
Met de vlam in de pijp ging ik toen door de Brennerpas. In de Harz hoef ik me geen zorgen te maken.
Toch. Toch?
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon