Een aantal zaken worden vervangen, oa de koppeling en de koperen bus van de prise-as. De voorraadbol is hard en de koelluchtbeplating krijgt een verfje.
Het voorfront met de koplampen, kachel,luchtfilter en bougie-kabels zijn reeds verwijderd. De volgende stap is de keienvanger losmaken.
Nog los te koppelen:
Uitlaat L+R aan spruitstukken,
hot-spotpijpje links,
draadjes olietemperatuursensor en oliedruksensor,
aanvoerslang benzinepomp en retourslang,
gas- en choke-kabel,
aanzuigslang hydraulische pomp
hogedrukleiding drukregelaar/voorraadbol,
multistekker ontstekingsmodule,
+ accukabel en draad solenoïde startmotor,
sensor toerental in koppelingshuis,
4 bouten motor aan koppelingshuis,
2 bouten motor aan subframe
Is dat jouw motorruimte?
Lijkt wel nieuw!
Vette claxon trouwens…
Totaal aantal Berichten: 1303
Geregistreerd: 09-05-2016
- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
Heb je nou een comfortbol als voorraadbol? Succes met sleutelen!
Xantia Activa Turbo CT (‘96)
Xantia Activa v6 (‘97)
Ziet er strak uit.
Die van mij zal iets minder snel roesten onder de kap…. Allemaal redelijk vettig
Keienvanger is verwijderd.
Ziet er echt netjes uit, is dit een nieuwe?
Hij heeft 8 jaar dagelijks gereden en toen 12 jaar in een showroom en daarna nog 10 jaar in een privé verzameling.
Je (photobucket) foto’s zijn inmiddels niet meer zichtbaar.
Ja ik ben nu bij http://www.bild.me